marți, septembrie 18, 2012

Din vacanţă: Rila

Am rămas cu bucăţi nepovestite din vacanţa noastră de vară şi pentru că tata tot a făcut poze faine, am zis să pun şi eu câteva. Drumul nostru spre şi dinspre Grecia a trecut prin Bulgaria unde ne-am oprit o zi la Rila, centrul creştinătăţii din ţara vecină.Am stat în satul de lângă mănăstire (cam lugubru ni s-a părut, trist, capăt de lume parcă) iar dimineaţa am făcut o tură prin locul de pelerinaj foarte căutat din câte ne-am putut da seama (multe autocare la poarta mănăstirii). E frumoasă mănăstirea dar nu e neapărat mai impresionantă decât multe alte mănăstiri din România.
În imagini a fost cam aşa:

 
 
 
 
 

4 comentarii:

  1. Ce palarie sic are Mihul vostru!:)
    Frumoase locuri, incarcate de istorie si pe acolo. Dar pustiu, e adevarat, din ce am vazut si noi, prin satele mici bulgaresti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, e o palarie de la h&m care a facut furori... o avem de anul trecut.
      exact, pustiu si deprimant prin satele bulgaresti. :(

      Ștergere
  2. Superbe fotografii, chiar dacă săraca Bulgarie, este cam toată un capăt de lume, exceptând litoralul. Prima dată cţnd am intrat în Bulgaria, mi s-a părut totul dezolant. Asta ca să ne mai bucurăm şi noi, că există un loc unde este mai rău decât la noi. La Rila nu am ajuns, dar trecem pe lista viitoarelor destinaşii, alături de Valea trandafirilor. Am observat de mult(şi îmi cer scuze pentru întârzierea cu care facem "cunoştinţă")că avem cel puţin două asemănări: suntem două mămici care fac acelaşi lucru, scriind despre băieţii noştri, pe care-i cheamă la fel. Mult succes în continuare lui Mihnea, blogului şi întregii familii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Mihaela, imi pare bine sa te cunosc. Ma bucur ca ai scris, asa l-am descoperit si eu pe Mihnea al vostru! Pe curind!

      Ștergere