miercuri, august 29, 2012

Mihu la mare

Mihu la mare a făcut mai ales asta:
şi asta:
Pe burtă:
sau pe spate:
Deci aţi înţeles. Cel mai greu era să îl scot din apă. De cele mai multe ori mergea cu "hai să mâncăm o piersică". El ar fi vrut şi gogoşi (că tot se plimbau unii pe plajă cu ele) dar am rezistat.
În afară de asta, cum a prins ocazia, cum a stat lipit de Louka pe care o adoră. Da, ştiu, e cu 7 ani mai mare dar se pare că nu contează :D. Cam aşa:

 
  
 
A aruncat cu pietre:
Şi a condus barca:
Apoi s-a mai întâmplat să adoarmă în scaunul de maşină când părinţii iresponsabili nu l-au pus la timp în pat pentru somnul de după-amiază:
La masă, la taverne, îşi mai pierdea uneori răbdarea şi tata scotea telefonul cu jocuri... sau mai arunca pâine în apă pentru peştişori dacă se întâmpla să fie apa pe-aproape. De mâncat, am găsit întotdeauna să îi dăm ceva chiar dacă nu era neapărat mâncarea cu care era obişnuit. Încă de anul trecut îi dăm calamari şi caracatiţă, a mai ciugulit legume (dar nu e mare fan de legume crude din păcate), un cartof la cuptor, nu i-am putut refuza în nişte rânduri şi cartofii prăjiţi pe care nu îi vede acasa, o supă, de vreo câteva ori am mai gătit noi ceva. În plus am descoperit o mâncare grecească care se cheamă (fonic) "guveţii", un soi de paste cit bobul de orez făcute cu carne de vită pe care piticu le-a apreciat. Ca de altfel şi pe toate deserturile primite gratuit la sfârşitul meselor de la taverne (plus pentru greci aici, e simpatic obiceiul).
 Aici la o taverna din port de la Ormos Panagia.
 La "Paris" :D, în Vourvourou. Asta era foarte aproape de apartamentele noastre.
La cea mai bună uzerie de pe Sitonia, în Sarti.
Şi să nu uit. Ce a mai făcut Mihu a fost să se bosumfle. De nenumărate ori, din te miri ce. E o fază recentă şi arată cam aşa:
:))

6 comentarii:

  1. am vazut in pozele mai vechi ca era mereu pe langa fetita:). Frumoasa, n-are gusturi rele:)
    E interesant ca statea si ea cu el, de obicei cand cresc nu mai sunt incantati sa stea cu "aia mici"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu numai frumoasa dar si blinda si "dulce" cu pustiul de nici patru ani. Si gata oricind sa se joace si sa petreaca timpul cu el. Oarecum nici noi nu ne asteptam dar ii suntem foarte indatorati. Mihu era topit dupa ea si se pare ca si el a facut impresie buna ;)

      Ștergere
  2. e dulce foc mutrisoara de bosumflat! :) Asadar Mihu' s-a simtit tare bine. Abia astept si eu primul concediu cu ai mei mai mari si cooperanti. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e haios, eu cind il vad ma bufneste risul desi de fapt trebuie sa rezolvam "criza".
      Cooperanti? Oare ce-o fi asta? Glumesc, din cind in cind mai intrezaresc si eu sensul...

      Ștergere
  3. ei, dar v-ati distrat ceva, nu gluma! bravo, ma bucur ca ati avut o vacanta frumoasa.

    RăspundețiȘtergere