duminică, iunie 03, 2012

Mihnea la Bookfest

Mih aşteptînd-o pe mama să termine cu Houellebecq al ei.
 
Ultima poză e de pe fb-ul de la Curtea Veche pentru că am acceptat să ni-l fotografieze. Mihul se prăbuşise de oboseală aşteptîndu-l pe tata să plătească la casă.
Iar mama a făcut poze cu autorul Platformei:
 De cumpărat, am cumpărat mai multe pentru mine decât pentru el ceea ce e o premieră :). Pentru el, doar carţi de activităţi, de la Litera şi de la Gama. Mi-e şi ruşine că nu am găsit sau nu am avut răbdare să găsesc poveşti. Prin faţa ochilor nu mi-au trecut decît aceleaşi poveşti clasice spuse şi răspuse în diferite variante şi cu diferite ilustraţii... Cred că nici n-am fost foarte inspirată. Aaa, de fapt am luat nişte "poveşti de adormit" de la Curte veche dar mi-e teamă că sunt pentru când mai creşte.
Cel puţin o absenţă printre editurile pentru copii - Egmont.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu