miercuri, iunie 27, 2012

Idei de week-end

Am descoperit duminică seara în Herăstrău, pe pajiştea cea mare, la intrarea dinspre Charles de Gaulle, o iniţiativă faină: în week-end, seara, se dau filme pe un ecran imens. Noi când am trecut era Out of Africa, am lăsat băieţii să dea o tură cu biclele şi am aşteptat să apară Robert Redford pe ecran. Din câte am priceput eu, sunt şi filme-desene pentru copii, sâmbăta de la 19h30 şi duminica de la 18h30.
Oricum dacă n-au răbdare de film, copiii pot să zburde pe iarbă, ăsta mi se pare avantajul unui astfel de cinema. Cred că ne mai întoarcem. E un proiect al Primariei, prin Creart.
PS: data viitoare să nu uit să iau ceva împotriva ţânţarilor...
Şi tot pe-acolo în Herăstrău, se mai întâmplă ceva, văd că în aproape fiecare week-end e teatrul Masca cu câte o piesă. Seara... Chiar dacă nu sunt spectacole pentru copii, am văzut că Mihu pare sensibil şi atent şi prins de ce se întîmplă pe scenă (nu am stat însă cap coadă).
E de fapt stagiunea în are liber a teatrului Masca, sunt prezenţi şi în week-endul ăsta în vreo trei parcuri, inclusiv în Herăstrău duminică (au trei spectacole, de la 18h, 18h30 şi 19h).
Sursa foto
Iar duminică, noi mergem la programul De dragul artei de la Muzeul Enescu. Am mai fost la atelierele lor de la Mţr dar am zis să le încercăm şi pe cele cu temă muzicală. Atelierele de aici sunt gratuite şi înţeleg că locurile se cam ocupă în prima zi de înscrieri a fiecărei săptămîni. Noroc că am citit la Zu pe blog şi mi-am reamintit de programul ăsta fain despre care citisem mai demult. Povestim cum a fost.
Sursă foto
În week-endul trecut am încercat să vedem o expoziţie despre care citisem aici însă am ajuns când se închisese deja aşa că am deturnat atenţia Mihului dezamăgit cu poza asta:
 Păcat ca l-am tuns recent :D
Later edit:
Tot în week-end, încă o chestie simpatică, în Grădina Icoanei de data asta.

2 comentarii:

  1. Foarte dragut cum ai organizat activitatile de week-end pentru copii aici! Si noua ne place ce se intampla mai nou prin Herastrau, chiar daca suntem cam pici.:)
    Week-end-ul asta insa cred ca dam o fuga pana la marea noastra, ca ne e dor de ea.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumos, va invidiem deja! Sa aveti vreme faina si apa calda! Si sa-i placa lui Costin...

      Ștergere