joi, iunie 28, 2012

În sfârşit...

În sfărşit a manifestat şi băieţelul meu un cât de mic interest pentru vreo haină.
I-am luat aseară un set de tricouri (vreo 4) cu Mickey Mouse şi o pijama cu Fulger McQueen. Succes total.
A vrut să le probeze pe toate (ceea ce nu s-a mai întâmplat) şi s-a admirat în oglindă. Iar azi dimineaţă a plecat foarte ţanţoş în parc cu unul din tricourile cu Mickey. De fapt e fan Mickey de puţin timp, cam de când a apărut Disney Jr şi dimineaţa nu ratăm Clubul MM.
Tre să fac şi poze...
PS: Carrefour a redus cu 50% toate confecţiile iar tricourile cu Mickey sunt chiar reuşite.

6 comentarii:

  1. Spre surprinderea mea fi-miu manifesta deja unele tendinte de fitosenie. Cauta in serarele lui cand vede ca e rost de imbracat pentru iesit pe-afara (ne vede pe noi ca-i scoatem hainute si ca ne imbracam) si-mi scoate dresuri sau bocanci/cizme si protesteaza daca nu-i dau pe aia alesi de el. La final insa reusesc sa-l imbrac cum vreau eu. Deocamdata.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Eu as vrea sa aiba si el o cit de mica preferinta, dar nimic. E prima data cind e si el entuziasmat de o haina.

      Ștergere
  2. muahahhahaha:))
    inceputul e mai greu, pana se prinde care e treaba cu moda asta:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) crezi? Mi-am dat seama ca eu imi doresc mofturi si nazuri la imbracat :D. Poate pentru ca n-am avut parte pina acu. Si cred ca nici nu i-am luat destule cu desene :(

      Ștergere
  3. :) bafta! Sa nu picati in extrema cealalta... eu una sunt deja exasperata. :P

    RăspundețiȘtergere