luni, iunie 18, 2012

La Bruges

 Încă un episod din vacanţa noastră belgiană. Am fost o zi prin Bruges pe care eu l-am descoperit acum doi ani şi mi-a plăcut mult. Aici am făcut copilul fericit cu o îngheţată de vanilie de-li-cioa-să. A fost şi cea mai caldă zi pe care am prins-o.
 În ultima poză piticu face cu mâna bărcilor care trec pe sub pod.
 Cel mai bine e să nu fii în apropierea lui când i se face foame. Şi i se face des, în principiu la ore fixe.
 Aici cred că era happy că deja mâncase. :D
L-am pupat cam mult. Ultima e într-unul din locurile mele preferate din Bruges - Beginhof (se vede mai bine în poza de jos).
 
Şi am zis că nu se poate post despre Bruges fără un canal, pod, ceva. Cel de sus e unul din cele mai frumoase.

4 comentarii:

  1. Mi-ai facut pofta de duca :-). Superb oras Bruges, ca de poveste, tare mult mi-a placut... iar cu Beginhof mi-ai starnit amintirile: hehe, rad si acum cat ma gandesc cat am cautat intrarea celui din Amsterdam :-)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si mie imi place mult.
      Pai noi pe cel din Amsterdam l-am ratat cind am fost data trecuta. daca mai mergem, sa te intreb de intrare inainte ;)

      Ștergere
  2. Ce bine arata inghetata aia!:)
    Sunteti frumosi asa toti trei, explorand zona.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar a fost buna desi nu m-a lasat sa gust decit un pic de tot. mersi, Cristina, a fost o premiera explorarea asta de orase in 3.

      Ștergere