sâmbătă, iunie 16, 2012

Auci!

Ne-am întors aseară dintr-o săptămână de vacanţă în ţările... reci şi înainte de a povesti cum a fost doar să mă plâng şi eu că piticu mi-a spart nasul. :(
Ieri exact înainte de îmbarcarea în avion, mi-a tras un cap în nas (fără să vrea, e drept) de mi-a explodat sângele şi din interiorul şi din exteriorul nasului (very funny, acu ştiu ce simt boxerii) şi numai bine că am urcat în avion şiroind.... roşu. Aparent nu e rupt, doar umflat şi din fericire sângerarea s-a oprit înainte de decolare.
Piticu e pedepsit că, deşi nu a vrut, incidentul a avut loc în contextul în care, pe aeroport ne-a pus din greu la încercare nevrând să stea deloc lângă noi şi agăţându-se în toate locurile în care nu avea voie. De două ori ne-a scăpat chiar din raza vizuală şi am cam tras o spaimă serioasă. Uf.
Despre cele vesele, mai târziu.
PS: Cred că am o problemă cu aeroportul ăsta că acu doi ani mi-am prins degetul în portiera maşinii cu care ne adusese la avion prietena noastră şi am ajuns la punctul lor de prim ajutor cu nişte dureri groaznice.

4 comentarii:

  1. poza:D
    nasol moment, stiu cum e sa-ti busesti nasul. Bine ca nu e spart, ca atunci mai trageai un pic. Sanatate!
    PS: intrebare tehnica: cum e pedepsit ?

    RăspundețiȘtergere
  2. va scutesc de poza ca sa nu fie chiar horror blog :D
    eeee, si cu intrebarea, sa stii ca raspunsul nu e usor. Doar ca pur si simplu ne-am dat seama ca trebuie sa fim mai aspri cu el dupa pataniile de pe aeroport. I-am vorbit mai dur, pe aeroport la bucuresti nu l-am lasat sa se ridice de pe scaun pina am asteptat bagajele (ceea ce e mare lucru), n-am mai ris cu el, am taiat orice mofturi si alinturi. Na, chiar am simtit nevoia ca de data asta sa il facem sa se simta macar un pic vinovat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ca auch!
    E greu cu aglomeratiile din aeroporturi si cu copiii mici. Si Costin mi-a scapat din raza vizuala o data pe aeroport cand alegand in fata mea s-au interpus intre noi alti turisti. Iti sta un pic inima, asa e.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, Cristina. Eu ma gindesc serios sa iau un device din ala care te ajuta sa reperezi plodul la o distanta de citiva zeci de metri, ca o bratara mi se pare ca e. Am dat la un mom dat peste el pe un site...

      Ștergere