duminică, iunie 17, 2012

La Marea Nordului

 Echipamentul corect pentru Marea Nordului este chiar acesta. Ba încă eu nu aveam pentru Mihnea hăinuţe suficient de groase şi atunci am pus pe el mai multe straturi plus am folosit pelerina de ploaie şi împotriva vântului.
 În prima zi, pe lângă frig (maxim cred 12 grade) ne-a mai şi plouat.
 În compensaţie, peisajul e absolut deosebit, plaja nesfârşită... O mică mostră aici jos.
 
 Sărutul de pe dune :D
În a doua zi, a fost mai bine. Cu vreo patru grade mai mult şi soare. Băştinaşii se dezbrăcaseră şi câţiva erau la soare pe şezlonguri. Mihul şi cu tata au traversat prima bucată de apă şi s-au avântat puţin în valuri (foto sus). Piticu nu prea înţelegea el de ce nu se poate dezbrăca să facă baie...
 Ziua a avut un final extrem de fericit pentru pitic care a condus timp de oră o maşinuţă cu pedale numai bună pentru staţiunea cu străduţe liniştite în care eram... În ultima poză e casa în care a stat timp de vreo şase luni Einstein. La De Haan.

4 comentarii:

  1. Ce frumos!Noi "ne dezbracam" si voi nu stiti ce sa mai puneti pe voi! :)))
    Distractie placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne-am intors intre timp, dar chiar asa a fost, nu mai stiam ce sa punem pe noi :(

      Ștergere
  2. Chiar si innorat arata curat si deosebit. Imi place, Bxl e de bifat.:)

    RăspundețiȘtergere