duminică, iulie 17, 2011

"No pampers" - update

Avem mai multe săptămâni de când operaţiunea "No pampers"-cât-timp-Mih-e-treaz se desfăşoară cu succes. Nici un accident sau de fapt o jumătate de accident, în toate săptămânile astea, când ne-a anunţat, numai că era un pic cam târziu.

Mi s-au mai destrămat şi temerile în legătură cu "unde facem atunci când nu suntem acasă". În timpul săptămânii nu prea ieşim decât în parc deci apelăm la soluţia "copăcelul" că eu altă idee n-am. Când ne-a prins evenimentul la cumpărături, am testat mai toate toaletele din mall. (Am descoperit eu că cele mai comode pentru operaţiunea asta implicând două persoane sunt cele destinate mamei şi copilului, la Băneasa sunt unele, dotate şi cu canapeluţă :D). Bine, cred că de câteva ori l-a plimbat pe tata până acolo doar ca să experimenteze cum e cu locurile astea noi...

Cel mai critic mi se pare când ni se anunţă iminenţa evenimentului în timp ce e în scaunul de maşină (şi zău ca l-am întrebat dacă doreşte înainte de a-l urca acolo). Prima dată s-a întîmplat când ne apropiam dinspre Piaţa presei spre Arcul de Triumf. Spre stresul şoferului, acolo nu prea se poate parca, nici măcar ca să facă Mihu pipi. L-am rugat să nu dea drumul şi am reuşit să ajungem în primul loc unde se putea opri, undeva pe Primăverii. La copac, asta e, zău că n-aveam de ales. Culmea a fost că exact a doua zi, plecăm din Herăstrău, întreb copilul dacă vrea să facă, zice nu şi după două minute, exact tot pe Primăverii, cam în acelaşi loc, ne anunţă urgenţa. Asta e, am udat copăcelul în două seri la rând.

Cam din aceeaşi serie a fost şi anunţul de pe drumul de întoarcere de la mare. Mihul a aţipit în scaunul de maşină fără pampers şi eu făceam deja planuri cum scot-schimb-spăl husa. După vreo oră şi ceva s-a trezit. De făcut pipi, nu făcuse. Însă după vreo cinci minute ne-a anunţat, cum mă aşteptam, iminenţa acţiunii. Eram în minunatul blocaj de pe la Medgidia, bară la bară, cu zeci dacă nu sute de maşini în spate (la limita răbdării ca şi noi, presupun) şi nici o perspectivă de posibilitate de a trage pe dreapta... Well, printr-o minune, am identificat un pampers într-o geantă, i l-am tras rapid Mihului şi l-am invitat să facă...

Cred că era pregătit pentru etapa asta că acum daca e cumva treaz şi are pampersul pe el (dimineaţa sau seara înainte de culcare), oricum ne anunţă că face pipi şi mă întreabă dacă are pampers.
În schimb, nu prea văd nici un semn că ar dori să renunţe la pampers în timpul somnului. Citisem eu că ar trebui să lase scutecul din ce în ce mai uscat atunci când se apropie momentul ori nici vorbă, la noi e la fel de plin ca întotdeauna, şi la prânz, şi noaptea...
Oricum acum nu am forţă să mai încerc nimic nou... Sunt mulţumită că într-o lună, o lună şi jumătate am ajuns aici, am micşorat sensibil consumul de scutece şi nu numai că facem pipi, dar facem (uitasem) direct la wc. Daaa, ne-am mutat pe reductor, e mult mai simplu, zău, plănuiesc să iau minunatul reductor şi în vacanţă. (E de fapt un 2 în 1, oliţă şi reductor. genial, nu :D?)

2 comentarii:

  1. Si eu sunt fan reductor:d. Muult mai simplu si mai curat:).
    Noua de cand cu canicula ni se intampla o treaba super haioasa. Cand se trezeste Andreea dupa amiaza, o gasim in fundul gol:)). Ca matza isi da pampersul jos, probabil de cald...Deocamdata nu am avut accidente:d.
    Sa stii ca esti norocoasa ca inca face noaptea in pampers. A mea nu mai face, desi ii pun, si se trezeste pe la 4-5 tipand ca vrea la wc:))

    RăspundețiȘtergere
  2. hi, hi, isi da singura pampersul jos?
    mda, acu nu stiu ce sa zic ca al meu, la doi ani si opt luni, nu da nici un semn ca ar vrea sa nu mai faca in somn... Andreea a lasat pampersul uscat desi i l-ai pus, nu?

    RăspundețiȘtergere