marți, iulie 12, 2011

Din week-end: la mare (III) - Balcic


Duminică pe la prânz, când oricum nu se mai punea problema de stat pe plajă, tata a zis că el mai vrea să conducă aşa că în loc să facem dreapta spre Bucureşti, am făcut stânga spre bulgari şi...

... siesta la Balcic.

Am hrănit copilul cu nişte cartofi cu unt şi mărar (că asta mi s-a părut mie safe). Plus nişte măsline şi paste ciugulite de la noi.

Aici a vrut el să pozeze :).


Şi am bântuit prin grădinile castelului de la Balcic până când am obosit şi noi, şi Mihul care, spre sfârşit, cerea "baţe, baţe!".

Deturnarea spre Balcic a avut şi partea mai puţin roz. Am plecat din Vamă spre Bucureşti abia pe la 6 seara, destul ca să prindem un minunat blocaj de 2 (două) ore de mers bară la bară înainte de intrarea pe autostradă. În final, drumul de retur ne-a luat aproape şase ore.
Mihul a rezistat cumva neaşteptat de bine şi a tras chiar şi două puiuri de somn în timpul drumului. Ştiu, nu e scaunul de maşină cel mai confortabil loc dar cum nu facem asta chiar în fiecare zi nu a fost chiar aşa grav că a dormit în el (încă mai încape în unul care are o pozitie de dormit foarte ok).

6 comentarii:

  1. Pai cum sa nu reziste mai mami!Tu nu vezi ce baiat mare ai?E dulce foc.Un pupic pentru el de la o fetita pe masura!Hi,hi....

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost si noi la Balcic avu vreo 2 ani:). Frumos acolo...
    Dar noi de cate ori mergem in Vama facem un drum la Dalboka:d. Sa mancam scoici...

    RăspundețiȘtergere
  3. @KaBea: hi, hi, multumim pt pupici, ii intoarcem si noi.
    @Roxana: aaaaaa, Dalboka, asa e, citisem si io, dar mi-a iesit din minte. n-am ajuns pina acum, dar am pus-o pe lista, poate in august daca mai facem o iesire. poate iti cer atunci detalii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumooos. Si noi am fost o singura data la Balcic, la castelul Reginei, demuult, Sara era in burtica, nu stiu daca avea o luna:)
    Alina

    RăspundețiȘtergere
  5. @alina: credeam ca ati mai trecut pe-acolo si mai recent, mergind spre albena... noi am fost cam pe graba dar cred ca poti sa te plimbi mai mult pe-acolo ca e relativ umbros...

    RăspundețiȘtergere
  6. nu, drumuri am mai avut nenumarate de atunci insa pe la castel nu am mai fost. La Albena ajungi direct, fara sa treci prin Balcic, sunt aproape intr-adevar dar nu se interesecteaza. Alina

    RăspundețiȘtergere