marți, iulie 12, 2011

Din week-end: la mare (II)



A doua zi dimineaţă ne-am grăbit să ajungem pe plajă cât nu e soarele foarte sus. Pe Mih nu l-am putut opri din băutul unui lapte bătut al cărui mare fan pare să fie dar aici nu e nici o surpriză că el oricum e mare fan de iaurt în general.



Marea atracţie a fost salteluţa cu care l-a plimbat tata prin apă, asta ca să mai compenseze apa-gheaţă în care nu putea fi vorba de înot ci doar de bălăceală la mal.

Cealaltă atracţie: liber la pufuleţi. Dacă l-aş lăsa, cred că ar fi în stare să mănânce o pungă întreagă. Ca să nu mai zic că îi bănuiesc că sunt cei care au provocat bubiţele-mici-cât-acul-de-gămălie cu care s-a procopsit Mihu în jurul gurii (well, chestiile astea mai tot apar iar eu n-am reuşit încă să îmi dau seama de la ce).





Iar ăsta e unul din puţinele momente când am reuşit să îi aranjez hainele. Că de la îmbrăcat-schimbat pleacă conflictele noastre cele mai rele. :S
P.S.: Duminică dimineaţă, pe plajă o mamică alăpta o fetiţă cam de doi ani. Tocmai mă gândeam "ce cool" când aceeasi fetiţă se îndreaptă spre sticla de bere a tatălui si bea de vreo două ori din ea după care tatăl îi spune "destul, destul!" ca şi când era cel mai obişnuit lucru. E ceva care îmi scapă mie? Berea are alcool totuşi... Şi nu cred că face bine unui copil de doi ani.

5 comentarii:

  1. bere? cam ciudat..
    Andreea e fascinata de cutiile de bere, iar ta-su i-a promit ca la 3 ani ii da una fara alcool:d. Ya right, de parca eu n-o sa fiu acolo sa indepartez tentatia:))

    Mi s-a facut iar dor de mare...Am vrea sa mai fugim si noi intr-un weekend cu matza, aici, pe la noi. Voi unde ati fost?
    Plaja e exact cum mi-o aminteam. Din pacate:(

    RăspundețiȘtergere
  2. acum e drept ca n-am stat sa ma gindesc ca poate e fara alcool. din cite imi amintesc si din cite cunosc eu ambalajele (putin) cred ca era una normala.
    pai am fost la vama pe unde n-am mai dat de vreo cinci ani. noaptea nu se poate dormi (adica mihu a cazut lat dar eu n-am atipit decit cind s-au terminat muzicile spre dimineata). sau poate in alta parte a satului s-o putea, unde am fost noi, nu. 3 ore si jumatate la dus, aproape 6 ore la intors ca ne-am blocat vreo doua ore bara la bara inainte de intrarea pe autostrada. minunata Romanie!

    RăspundețiȘtergere
  3. aaa, deci nu numai ca e plin de gunoaie insa am gasit mai multe cioburi (mari) de sticla in nisip. unii oameni sunt defecti. am zis.

    RăspundețiȘtergere
  4. :( pt conditiile de la mare:. Chiar nu invatam nimic. mihu e super cute, on the other hand :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anca: multumim de compliment. De mare, nu mai zic nimic, astept saptamina in Grecia ca sa imi revin. Nu stiam ca ne citesti :D. Eu iti incerc prajiturile (doar cele mai usoare ca sunt anti-talent) si nu sfirsesc prin a ma minuna ce poate iesi din miinile tale.

    RăspundețiȘtergere