luni, iulie 04, 2011

Din week-end: la Ferma animalelor


Sâmbătă am pus copilul în maşină şi am plecat să căutăm Ferma animalelor că tot îmi povestise mama lui Alex ce bine s-au distrat ei acolo.

Am făcut şi noi cam tot ce se putea face. Adică admirat caprele, iepurii, găinile, viţeii şi toate celelalte animăluţe. Mih a fost interesat mai ales de etapa cu hrănitul aşa că după ce a dat fân şi iarbă la capre şi la iepuri a fost cam dezamăgit să vadă ca găinile şi viţeii erau deja servite cu papa şi nu mai putea participa la hrănire. "Acuma ce le dăm?"

A fost cam supărat că porcuşorii erau ascunşi la umbră şi nu i-am văzut iar raţele moţate l-au lăsat rece probabil pentru că raţe are şi în fiecare zi pe lacul din parc.

A chinuit jucăriile de pe pajişte (ăsta parcă nu mai era pentru vârsta lui).

S-a urcat pe tractor şi, spre sfârşitul şederii, şi-a dat seama cum e şi cu pedalele care îl pun în mişcare. (am zis deja că fi-miu e anti-talent la orice are pedale?)

Şi da, a călărit şi poneiul, uşor surprins de ipostază şi scuturături. Plus că poneiul îi e iarăşi familiar pentru că se mai plimbă din când în când cu trăsurica trasă de Puiu în parc (ideea bunicii, n-am nici o contribuţie aici).
Ne-a prins şi prânzul aici iar cartofii la cuptor cu rozmarin şi pieptul de pui la grătar au fost ok şi pentru Mih.
Una peste alta, Mihul s-a distrat bine de tot. (să mai spun că momentul favorit a fost pe salteaua de sărit după cum se vede în postul de mai jos?).
Mie, Ferma mi se pare o idee bună pentru copiii mai de la oraş care nu au o bunică cu gospodărie prin apropiere. Tata a fost un pic mai reticent cu aprecierile şi mai cârcotaş, ca să zic tot adevărul.
Încă un bemol: nu m-aş duce acolo într-o zi foarte călduroasă şi însorită. Mai toate activităţile se întâmplă în plin soare şi nu prea sunt copăcei cu umbră prin jur. Sunt totuşi amenajate nişte foişoare unde te mai poţi adăposti.

Un comentariu: