luni, mai 23, 2011

Din week-end (I): în Parcul Mare




Sâmbătă ne-am ascuns de căldură în Parcul Mare, într-o parte pe care n-o mai explorasem demult (pe la Roata Mare), ba chiar deloc dacă mă gândesc bine de la apariţia Mihului. Care a fost un pic derutat şi deşi eram acolo, el tot zicea că vrea în Parcul Mare.

Cred că îmi place poza asta. :)

Pînă la urmă i-a plăcut şi aici mai ales că am descoperit şi un loc de joacă din cel "suedez".



Suntem fani de suc proaspat de portocale.



Iar ăsta e celebrul "titu", cei mai bine investiţi 70 de lei ever... Greu poţi să-l dai jos de pe el, e absolut dependent. Doar că ne pregătim să îl înlocuim (pt că i-a rămas mic şi printre altele strică o pereche de pantofi pe săptămână punând frână pe el). Ţinem pumnii să accepte Mih schimbarea chiar dacă e într-o perioadă când orice e nou îi displace.

2 comentarii:

  1. rugamintea este sa-l (sau o?) conservati pe Titu pina cind Anouk si cu mine ne intoarcem in RO :D. ca sa limitam consumul, sa salvam planeta si etcetcetc, dar mai ales ca sa dam o noua viata lui TItu...

    RăspundețiȘtergere
  2. hi, hi, desigur. insa din ce am vazut eu prin parc, fetitele sunt mult mai putine fane de asa ceva. serios, "prietena" lui Mih, Teodora, nu se urca pe asa ceva desi "baietii" (Dan si Mih) fac ture si curse pe ele...

    RăspundețiȘtergere