luni, mai 30, 2011

Din week-end : cu cască







În aşteptarea noii biciclete fără pedale (care nu mai vine din nişte motive de import-transport-etc care mă depăşesc) i-am luat Mihului cască să se obişnuiască. I-a plăcut aşa de mult că tot week-endul n-a mai vrut să o dea jos din cap. Sper să-l ţină.
Am fost sâmbătă la Mţr: când am trecut noi era mult mai puţină lume decât altădată. Eu, încercat îngheţata de la Venchi:ffff bună, mai vreau. Băieţii: nişte plăcinte cu brânză calde. Bune se pare, Mihu a mai tot vrut.
Fost şi la Cărtureşti: aici era cam trist, nu mi s-a părut că erau mult mai multe jucării decât deobicei.
Din Kisseleff, am dat o raită şi prin Herăstrău care şi el era mai fără lume decât deobicei. Înţeleg că duminică cînd au fost doar băieţii era puhoi de lume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu