marți, februarie 22, 2011

Planuri de week-end

Dacă suntem în sfârsit pe picioare toţi trei (ceea ce nu s-a mai întâmplat de vreo două săptămâni că am bolit cu rândul), am zis că în week-end-ul ăsta facem turul celor trei târguri pe care le-am identificat eu: la MŢR, la Curtea Veche şi la Cărtureşti. La primele două va fi simplu că sunt în aer liber deci piticu va zburda. La al treilea tre să văd cum fac că presimt că ne vom pune răbdarea reciproc la incercare.
Şi duminică mă gândeam la un loc despre care am citit aici ca e family friendly. Poate repetăm povestea cu pictatul pe faţă şi reuşim să mâncăm şi noi ceva...

P. S: Şi poate se termină şi cu zăpada asta că io nu mai pot. Duminica trecută ne-am plimbat un picuţ prin Centrul vechi dar ningea, ningea şi era umed, umed... Nici n-am mai făcut poze de zgribuliţi ce eram.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu