joi, februarie 03, 2011

Operaţiunea patul

Operaţiunea somnul a mers în paralel cu operaţiunea patul aşa că am zis că merită şi el un post.
Pătuţul lui Mih a parcurs toate cele trei etape care i-au fost destinate: cu somiera sus în poziţia bebe până la vreo 8 luni, cu somiera jos până pe la doi ani şi o lună şi, în sfârşit, fără una din laturi, pe post de pătuţ de băieţel de vreo două luni încoace. Dovada.
ETAPA 1: somiera sus, poziţia bebe

În primele zile

Pe la 3-4 luni (da, ştiu, era gras, numai eu nu-mi dădeam seama :D)

Pe la 5-6 luni

Astea sunt jucăriile pe care încă le mai ţinem atârnate. De decor. Nu a fost foarte ataşat de vreuna. Doar pisicii i-a zmutucit rău coada într-o perioadă. :)

ETAPA 2 : Somiera jos, bebe în picioare


Astea sunt două poze chiar din ziua în care s-a ridicat singur pe două picioare: 17 iulie 2009, 8 luni. Driţa îl văzuse cu o zi înainte şi ne sugerase să îi dăm jos patul că Mihu dă semne clare că vrea în picioare. Şi a doua zi s-a şi ridicat. Cred că dacă ne prindeam mai devreme, era mai repede sus piticu.

ETAPA 3: patul fără o laterală, pat de băieţel


Astea sunt poze de azi dimineaţă că l-am convocat la o sesiune foto dându-mi seama că nu avem ilustrată ultima etapă. Cea în care una dintre laturi a dispărut şi e un pătuţ adevărat. Cu o bară improvizată care are povestea ei.
Adică noi am încercat de mai multe ori să dăm jos laterala (pt că Mih o sărea intr-o secundă şi mi se părea un sport periculos) însă de fiecare dată l-am găsit peste vreo oră de somn pe pernele de pe... jos (puse de rezervă). Iar cei de la Ikea nu s-au gândit la asta aşa că am improvizat o bară de siguranţă să nu mai cadă copilu.
Înainte, când se trezea dimineaţa, miorlăia să mă duc să îl scot de-acolo (că era prea devreme şi bănuiesc că nu avea chef de sărituri). Acu se ridică singur şi vine la mine să miorlăie să ma dau eu jos din pat...

Un comentariu:

  1. Noi inca n-am ajuns la perioada saritului din pat, dar nu cred ca mai avem mult. Acum am vazut ce ne asteapta.

    RăspundețiȘtergere