vineri, februarie 11, 2011

Săptămâna fără minte

Luni - decid brusc că am contribuit destul la profitul multinaţionalelor şi că cele 15 luni de când Mih bea laptele praf sunt "enough" şi îi dau două porţii de lapte pasteurizat de vacă. Nu treptat aşa cum am făcut cu toate până acum ci dintr-o data că mi s-a părut mie că băiatul e mare deja.
Marţi - Mih face 38,6C. Intrăm pe antitermice, chiar si un Novocalmin că nu prea scădea.
Miercuri - Dimineaţa fără temperatură. La prânz ne "împrietenim" mult prea tare cu oliţa, intrăm pe regim, seara 37,8C.
Joi - Regim, un pic de temperatură. Vizită cu traume la doctoriţă.

Şi mai urmează. În fiecare zi e altceva. Încă nu ne-am lămurit ce exact.

Părţi (mai) haioase din aventura de săptămâna asta:
- mi-a zis "te ubesc foarte mult"
- i-a plăcut foarte mult când am mers cu taxiul la policlinică. A vorbit tot timpul (case, maşini, cine-i acolo?, ce-i asta?, etc) şi a tot repetat: "taxiu ăsta este bun".

3 comentarii:

  1. nici nu ma mir ca reactioneaza copii asa la laptele de vaca, dupa ce le dam (na, acuma intru si eu in categoria asta si-mi vine sa ma dau cu capul de pereti) formule care contin: sirop de glucoza, uleiuri vegetale, amidon modificat, fosfat de calciu, taurina... si inca multe alte aberatii dupa mintea mea. e de vise rele, pur si simplu, si ma umplu de draci!

    RăspundețiȘtergere
  2. tu inca mai poti sa faci ceva - nu stiu exact ce, io am bifat nenorocirea de formula pe 1 an si trei luni (si inca nu stiu cit incolo), ca nu stiu cind mai am curaj sa incerc...ati incercat alt lapte? a vrut ceva?

    RăspundețiȘtergere
  3. o sa-ti povestesc pe mail. nu prea cred ca am de ales nici eu, la cresa va trebui sa haleasca formula nenorocita, eu chiar nu mai pot sa o duc cu pungutele de lapte congelat.

    aici exista ceea ce se numeste 'lait de croissance'- http://www.doctissimo.fr/html/grossesse/bebe/nourrir/articles/12496-lait-de-croissance.htm pentru pruncii peste un an.

    RăspundețiȘtergere