joi, noiembrie 18, 2010

Ne place

De dimineaţă avem aproape două ore de desene animate. De fapt e cam o ora de desene privite destul de atent după care mai lăsăm o oră televizorul pe Minimax (ceea ce nu e înţelept, sper să mai reducem) timp în care facem de fapt altele - jucăm bau (asta e ocupaţia favorită de dimineaţă), de fapt un fel de bau pe sub cuvertură combinat cu "guga-guga" (un fel de gâdilătură învăţată de la bunică-sa) şi cu multe alte forme de gâdilici.
Deci ne place Garfield (sincer nu prea ştiu de ce pentru că în mod clar este pentru copii mari dar "mau-mau" asta aud de dimineaţa la 9h când începe pe Boomerang):


Apoi ne place Chuggington (nu neapărat pentru poveste, cred ca mai ales pentru ideea de trenuleţe):


si mai nou Nouky, Paco şi Lola (astea chiar sunt adorabile şi mai aproape de vârsta noastră şi tocmai am descoperit că sunt belges şi deci le vom vizita magazinul de la brux în decembrie :) Dambordstraat 26 cela te dit quelque chose, co?)
Minimax mi se pare cel mai putin agresiv dintre posturile de televiziune pt copii. Eu până acum n-am dat peste desene animate în care personajele să se - scuzaţi, caftească:

3 comentarii:

  1. nu, dar promit sa ma interesez. oricum o sa-mi vina si mie rindul curind :-))).

    A. se uita deja cu mult interes la tv; incerc sa evit, dar uneori esti in stare sa te faci frate cu dracul ca sa ai 10 minute de liniste.

    RăspundețiȘtergere
  2. hi, hi, nici nu stii cit te inteleg. sentimentul de usurare combinat cu cel de vina. Mih nu s-a uitat cu adevarat la televizor pina prin septembrie anu asta (am auzit insa ca unii sunt mai precoce la capitolul asta).
    Si cind l-am vazut ca sta 10 minute si se uita la desene animate iar eu reusesc sa ii termin mincarea fara sa il am agatat de picior :), zau ca am rasuflat usurata.
    da' imi dau seama ca se pune deja problema programului si restrictiilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu tin minte ca se uita la reclame mai ales. bine, cu adevarat nu se uita nici Anouk. dar pare interesata. si tace, ceea ce uneori e o binecuvintare.

    RăspundețiȘtergere