luni, noiembrie 22, 2010

Dinţişorul fericit

Hura! Dinţişorul cel luxat a evoluat chiar "mai bine decât se aştepta" doamna doctor. Atât de bine încât astăzi nici măcar nu ne-a mai facut o programare fermă urmând doar să mai trecem pentru o verificare prin ianuarie.
Rămânem sub supraveghere, riscul de infecţie mai există pentru că nervul a fost mişcat, dar e bine.
Am avut noroc că nu am făcut vreun abces (cel puţin până acum) cum ne-au avertizat toţi cei trei stomatologi cu care am vorbit.
Şi am mai avut noroc şi pentru că Mihul s-a refăcut cumva nesperat de bine şi din punct de vedere estetic. Incisivii aproape că s-au realiniat, nu sunt perfecţi cum erau :) însă dinţişorul lovit şi-a revenit incredibil faţă de cum era după căzătură...

Şi tot din seria păţaniilor.
Aseară am descoperit că piticul e alergic. La scorţisoară după toate aparenţele. I-am făcut griş cu lapte cu scorţişoară şi cu un pic de dulceaţă de vişine. Aproape instantaneu s-a înroşit in jurul gurii. Rău. Eu ştiam că îi mai dădusem câte un pic de scorţişoară de vreo două ori. Cred că acum era mai multă şi că blondul meu cu ochi albaştri e alergic. Deci fără mere la cuptor cu scorţişoară. :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu