miercuri, noiembrie 10, 2010

Happy-happy, two. Petrecerea. (II)


Uite ce-am primit!

Demonstraţie cu maşinile de la Co.

Oare ce cadouri mai vin?

Eu încă n-am înţeles cum de se pricep puştii de doi ani să manevreze telecomenzile de la maşinile teleghidate. Amîndouă bunicile i-au adus câte o maşina teleghidată roşie.

Aici trebuie să scrie explicaţia maestrul fotograf.

Elicopterul de la Florin. La probe.

Pauză de relaxare între doua reprize de joacă.

Thomas şi Percy au fost la loc de onoare şi au fost hrănite chiar de sărbătorit.

Thomas and friends.

Aici s-a cerut singur la poză cu ursul de la Ruxi ("usi" ca să cităm exact). Şi a stat aşa nemişcat, nu nasul sub balon până am luat aparatul, l-am deschis şi l-am fotografiat.

A fost haios când îl întrebam "mai vrei cadouri?" şi el chiţăia happy "da, da!"
- când a pupăcit pe toată lumea pt că i-a adus cadouri
- când s-a linguşit pe lângă fiecare să fie ridicat să pună mâna pe baloane

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu