vineri, octombrie 11, 2013

De pe la grădi


 Atunci când nu bolim şi reuşim să ajungem la grădi, Mihul pare să facă lucruri interesante. De plâns nu se plânge niciodată când îl luăm de acolo şi de povestit povesteşte entuziast. Ceea ce nu exclude lipsa de entuziasm din multe dimineţi.
Prin septembrie, în curtea grădiniţei, exersau cercuri şi pătrate.

Colţul unde fac ei tot felul de experimente: cu apă, cu nisip. Aici mi-a zis Mihu că erau pe punctul de a construi o junglă.

Poze de la petrecerea unui coleg. Când e ziua vreunuia se lasă cu tort şi cu animator care deobicei îi pictează pe faţă şi face jocuri cu ei însă de data asta a fost şi mai spectaculos, au avut un spectacol de magie.
Aici îmi place că Mihu e cu gura până la urechi.
  
Aici e la unul din exerciţiile din clasă. Înţeleg că punea buline într-o anumită ordine.
Urmează pozele de la atelierul de cooking pe care îl au o dată pe săptămână şi la care bucătăresc ei ceva. Dulce de cele mai multe ori. Mie mi se pare grozavă ideea.
 
 
Tragedia cea mare e dacă prăjiturica pe care au făcut-o trebuie pusă la cuptor şi nu e gata pâna la 1 când pleacă el acasă. S-a întors de două ori la grădi să şi-o revendice că nici o altă prăjiturică promisă nu a fost acceptată.
Au avut o săptămână în care au putut în fiecare zi să prezinte colegilor o jucărie preferată iar Mihu a apreciat foarte tare săptămâna asta...
O dată la două săptămâni au o trupă de teatru care prezintă spectacole, ceea ce iarăşi recunosc că apreciez.
Cât noi am lipsit am mai pierdut o petrecere în pijamale precum si Sharing Day când au făcut schimb de fructe de toamnă şi dulciuri.
Teoretic săptămâna viitoare avem programată o lecţie deschisă (open day) la care pot participa şi părinţii (n-am avut aşa ceva pâna acum!) şi la sfârşitul lunii ne pregătim de petrecerea de Halloween, desigur.
Aşa că avem treabă, parol!
PS: Revin cu poze de la ce a mai bricolat-creat-desenta piticu pe acolo.

6 comentarii:

  1. Au activitati tare dragute, cu experimente si ateliere interesante. :)
    Noi am avut Open Day, dar nu a fost un succes fiind la grupa mini, pana in trei ani, iar copiii, mai ales cei mici, cum isi vad parintii se lipesc de ei si cer acasa. Al nostru asa a facut.:( Dar Mihul vostru e mai mare, cred ca va fi mult mai simplu cu el la open day.
    Pare luminoasa si mare gradinita Mihului. Unde este?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E pe linga Parcul Circului.
      Povestesc si eu despre Open Day numai sa ajung!

      Ștergere
    2. E pe linga Parcul Circului.
      Povestesc si eu despre Open Day numai sa ajung!

      Ștergere
  2. Foarte frumos la voi la gradi:).Si mie imi plac activitatile care ies putin din programa,gen bucataritul:d
    Sa scapati de raceli mai repede:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pina la urma e simpatic.
      Multumim, sper sa rezistam pe baricade!

      Ștergere
    2. Da, pina la urma e simpatic.
      Multumim, sper sa rezistam pe baricade.

      Ștergere