sâmbătă, octombrie 19, 2013

Un pic de adrenalină la Comana

 
 
 
 
 
 
 
 
Am prins o sâmbătă cu vreme blândă și soare de toamnă și l-am urcat pe Mihu pe traseele de la Parcul de aventură de la Comana.
Părea că se dă pe-acolo dintotdeauna (chiar a zis un alt părinte din jur :D). Ca peștele în apă. Și după ce a făcut traseul pentru pitici (cel alb), l-am dus și pe cel green. Și dacă era după el, mai făcea unul.
Deci le-a făcut pe astea două de două ori, plus tirolienele de nenumărate ori că abia îl mai puteam da jos că nu se mai oprea din chițăit de plăcere. Succes total finalizat cu o traversare a lacului. Împreună cu tata...
Am mai făcut  tură a lacului cu bicla, am mâncat la Casa Comana, pe mal, și am făcut o plimbare până la observatorul de la fântâna cu Nuc.
Mie chiar îmi place la Comana.

5 comentarii:

  1. Traseul alb poate fi oare parcurs si de pitici mai mici (3 ani si un pic)? Pentru ca pe site am vazut scris ca sunt pe grade de dificultate incepand de la 5 ani ...

    Mersi frumos
    Alina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hm. De la 4 ani as zice sigur da.
      La 3 si un pic cred ca depinde si de cit e de inalt copilul pentru ca pe alocuri e nevoie sa ajunga sa isi tina echilibrul cu mina de coarda de deasupra... E de incercat, eu as zice ca traseul alb e usor si neriscant. Si oricum stai linga el. Stai si la 5, cu atit mai mult la 3. :)

      Ștergere
    2. Mersi frumos de raspuns. Incercam la primavara. Cu mami langa el :)

      Ștergere