vineri, octombrie 04, 2013

Azi dimineaţă...

... Mihu, care e întotdeauna mai matinal decât mine, m-a trezit în zumzet de silabisire.
a-p-a, apa
c-e, ke (eu: nu, ce!) r-u-l, cerul
p-ă-m-ă (eu: nu, â!)n-t-u-l, pământul
p-l-a, pla, n-e-t-e, planete
După care m-a anunţat că urmează unul lung şi s-a străduit să citească "anotimpuri", moment în care m-am trezit şi eu pe de-a-ntregul, numai bine ca să îl laud.
Aseară îi propusesem să ne uităm la un cuvânt dar nu avea chef aşa că l-am lăsat. Când vrea el.

2 comentarii:

  1. Sa inteleg ca a visat frumos si s-a trezit inspirat!:) Bravo Mihu!
    Nici cu Costin nu prea ne merge altfel decat cand si cum vrea el, in ritmul lui. Copii cu personalitate!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, s-a trezit, a gasit cartea linga pat si a zis sa ma trezeasca :)

      Ștergere