marți, octombrie 01, 2013

Ceai, viroză și cald în casă

Mihu a luat prima viroză pe care a găsit-o pe la grădi (unde cred că stau toate unele peste altele ca la rugby) așa că bolim (el de fapt, eu doar stresată în galerie) în casă cu ceai, la căldură și verificând termometrul. Și pe cel al Mihului, și pe cel de-afară. Niciunul nu arată foarte bine. Rezistăm.

Tocmai ce-am găsit aici o rețetă foarte faină cu un amestec pentru imunitate (cătină, miere, propolis, polen) și am zis să ne mobilizăm săptămâna asta să ajungem într-o piață să cumpărăm ingredientele... Măcar sunt sigură că va avea succes datorită celor 200 g din miere... Copilu meu este ahtiat după chestii dulci, n-am ce-i face!

Deci facem exces de desene animate (urât, știu) și citim până când mama (recte eu) rămâne fără salivă. Și după ce am protestat și am protestat și am zis că eu nu citesc încă din cărțile cu Crăciunul, aseară am cedat. Păi la ce vreme e afară, nu are dreptate Mihu? Eu i-am zis că mai sunt 3 luni dar el, nu și nu. Deci la noi a început deja numărătoarea inversă pentru Crăciun. (Și eu care nu voiam să îmi abandonez sandalele acu o săptămână!!).

Și a început și numărătoare inversă cu „cât mai e până la ziua mea?”. Asta e obsesivă rău și se numără pe week-enduri: 8, 7, 6, etc. Și e scandal mare dacă pierzi șirul. Uf!!!

În afară de asta, piticul cel deștept și de care nu s-a mai prea ocupat nimeni în mod organizat de vreo câteva luni bune (în direcția asta vreau să spun :D), a început să citească cuvinte simple. Leagă literele. E mai ușor cu cuvintele scurte și cu litere de tipar, dar le încearcă și pe celelalte...

Am fugit la termometre!

4 comentarii:

  1. Mai, da' ce ghinion aveti!:( Sanatate multa Mihului!
    Si la noi e mai usor cu cuvintele scurte. La alea mai lungi incearca sa triseze, citeste pe litere pana la un moment dat si apoi incearca sa ghiceasca cuvantul.:)))
    Costin, din fericire, n-a gasit nici o viroza pe la gradi din aprilie de cand e pe-acolo si pana acum. Sper sa ne tina norocol asta si mai departe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Curat ghinion! La noi e numa' cu hopuri gradinita asta... Ba mai mergem, ba mai stam pe-acasa si tot asa. Multumim de urari!
      Costin e super avansat, am zis eu ;) Bravo!

      Ștergere
  2. Sanatate multa! Noi deocamdata am fentat virozele si sper sa mai rezistam. Targetul meu pe anul asta era sa nu o luam din septembrie, ca anul trecut:d. Acu ca suntem deja in octombrie ma simt mai bine:d
    Pupici si sa scapati repede de virusi!

    RăspundețiȘtergere