marți, septembrie 24, 2013

Telegrafice

Nu mai am stare de scris pe blog. E grav...

Mihu iar e intr-o pasă când abia îl târâi până la grădi dimineața. La prânz când se întoarce și îl sun să văd ce
a făcut povestește cu entuziasm despre ce a făcut (și chiar pare interesant) deci nu mai înțeleg nimic.

I-am descoperit un fond alergic :(. Probleme în a doua săptămână de grădi :(

Am intrat în obsesia cu avioane.

Caut o locație pentru ziua lui că doar face 5 ani. Undeva în interior :( că va fi 9 noiembrie, deci sfârșit de toamnă, deci brrr....  (orice sfat în direcția asta e binevenit, eu tocmai ce am explorat vreo 2-3 locuri fără vreo concluzie satisfăcătoare).

Apropo de brr, nu s-a făcut cam repede frig anul ăsta? Că pe mine mă deprimă. În consecință, refuz în continuare să ascund sandalele și să cobor botinele și îmi îngheață în mod constant picioarele goale în balerini... Am o problemă. Negare cred că se cheamă :)

Și OMG!, la anul va merge la pregătitoare, tre să-i găsim o școală, am deja coșmaruri.

6 comentarii:

  1. Si noi cautam o locatie pentru aniversarea din octombrie...nici eu nu am idei si deja e tarziu.:( Frig rau dimineata si seara, parca anul trecut a fost o toamna mai calda si mai lunga, nu? Eu am cedat pana la urma si am scos o pereche de pantofi pe langa sandale. Cel putin pe Costin nu-l tarasc dimineata la gradi.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristina, eu tocmai ce-am cerut o oferta la Lemon Tree... Cam asa ceva mi-ar placea ca locatie + un animator + un catering sanatos. Asta ar fi formula ideala....
    He, he, ce noroc aveti ca merge cu entuziasm. La noi e cu suisuri si coborisuri. Coborisurile dimineata, suisurile la prinz, cind se intoarce :)) PS: Ma mut la tine pe pagina ca de mult voiam sa ma minunez si in scris de cite chestii stie deja Costin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Legat de grădi, şi noi avem o problemă: jale mare la dus, dar seara, când o pun să îmi povestească, e fericire maximă. Nici eu nu înţeleg de ce bâzâie că nu vrea la grădi, dar seara e ff încântată de ce a făcut pe-acolo.
    Ca sugestie, pentru zi de naştere indoor, ai putea încerca la Sarida Kids Club (în zona Brâncoveanu)
    Şi da, a fff frig. prea devreme, prea frig. Dar eu deja am trecut la botine... sunt mai fricoasă, deh!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi de sugestie ;)
      Deci schimbarile astea de atitudine nu sunt numai la Mihu meu :)

      Ștergere
  4. Kamelia, eu sunt singura cu Iulia, miercuri a plans 20 de minute ca nu vrea la gradi si cand am ajuns ....intr-un final am vazut ca erau baloane in clasa, iar ei ii este frica de baloane. Dupa acest episot, a mers linistita la gradi, ba joi nici nu vroia sa vina acasa.
    Cred ca la copii toate au un motiv, dar trebuie descoperit ce ii supara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu mi-am dat inca seama ce-l deranja...
      Intre timp facem si-o pauza pe motiv de viroza :((

      Ștergere