miercuri, aprilie 18, 2012

Plimbăreți. Partea întâi.

Am lipsit motivat că am făcut un drum luuuung până la bunica, atât de lung că mai mult am stat pe drum decât acolo :D. 
 Aici suntem la Sibiu, una din opririle noastre favorite în drumul ăsta lung. Piticul era supărat că nu îl lăsasem să bea tot sucul de mere deodată. Eram la Weinkeller unde au un suc de mere de Mâlăncrav delicios numai că îl țin la frigider că altfel se strică imediat iar noi încercam să îl convingem pe Mih să nu îl bea pe tot că era rece-rece.
 Aici e fața de supărat (cred că îi refuzasem ceva). Supărat care vrea să ne înmoaie inima.
Aici cred că face apel la alte arme de seducție.
Scurtă oprire mămiceasca. Am intrat un pic (cu biclă cu tot) într-un Zara deschis chiar în centrul Sibiului. Cel mai ordonat Zara pe care l-am văzut eu vreodata. Ordonat-ordonat. Nici o haină în dezordine, toate frumos pe umerașe. Plus cea mai completă colecție văzută de mine.
Urmează celelalte episoade din scurta noastră ieșire.
Și câteva concluzii rapide, până nu uit:
- niciodată pe biclă fără cască. Ne-a salvat. Pe pasajul scărilor din Sibiu, pe niște dale de piatră ascuțite, pantă mare, piticul s-a dezechilibrat și dacă nu era casca curgea muuuult sânge. Așa am contabilizat doar un pic de plâns și o zgârietură superficială pe tâmplă. Uf.
- piticu e în continuare descurcăreț, ne rezolvă problemele. Nu venea destul de rapid micul de dejun la pensiunea unde ne-am oprit? a plecat să o caute pe doamna de la recepție și să îi spună că lui îi e foame :D. Sper să îl țină.

4 comentarii:

  1. ce frumos ca ati plecat din bucuresti:). Abia astept sa facem si noi o iesire. AM fost cam lenesi in ultimele saptamani:d.
    Noi pe bicicleta recunosc ca nu i0am dat casca, pe aia cu 4 roti...Mi se pare destul de stabila. Dar pe asta cu 2 roti, da, casca e obligatorie.
    Asteptam alte povesti din plimbare.

    PS: mi-ai facut cu pofta de Sibiu!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. a fost cam obositoare iesirea noastra, am nevoie de niste week-enduri bucurestene sa ma refac:D.
    Eu dupa patania asta, nu-l mai las fara casca orice ar fi... In ultima vreme s-a intimplat sa iasa de citeva ori si fara, mare greseala.
    Asta cred ca e cea mai serioasa trinta pe bicla asta fara pedale care mi se parea sigura pentru ca imediat isi punea picioarele jos si restabilea echilibrul. Acum panta a fost mare plus a facut niste smecherii (=miscat stinga-dreapta rapid ghidonul pe dale umede).
    Daaaa, mie imi place tare mult Sibiul si de altfel toata zona din jur cu biserici fortificate si cetati.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce ti-ai luat din Zara?
    Deci bicicleta trebuie sa vina la pachet cu casca, o sa tin minte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hi, hi, n-am luat nimic, am cascat ochii. eu, in mod normal, ca sa iau trebuie sa probez iar probat+pitic = misiune imposibila.
      Eu asa as zice, ca e mai safe cu casca... Pina acum, intr-un an de zile, nu a cazut insa daca nu o avea la Sibiu, o pateam rau. :(

      Ștergere