joi, aprilie 19, 2012

Plimbăreți. Partea a doua.

 În Lugoj.
 Scurtă oprire la Sarmisegetuza. Ulpia Traiana că până la Regia nu ne-am îndurat să mai facem ocolul.
 Plimbare prin pădure la Hațeg până la rezervația de zimbri. Explicat Mihului ce sunt ăia zimbri.
La Max am reușit să mâncăm fără să spargem ceva din decor ceea ce, credeți-mă, e o performanță,   mai ales că piticu era cu vreo două mașini după el, iar mașini=curse. Dacă terasele nu sunt deschise, nu e întotdeauna evident unde poți să intri cu copilul să mănânci că mai peste tot se fumează. Nouă nu ne-a ieșit din prima. :(
Și ultima oprire, Brașov, unde ne-a prins și un pic de ploaie. Ceaiul și sucul sunt la Bistro del arte care mie îmi place.
A cam fost un tur de forță. Piticul rezistă destul de bine în sensul că nu i se face rău (mie la dus mi-a cam fost) dar la un moment dat se plictisește și începe să întrebe: când ajungem la...? mai e mult? cât înseamnă două ore: mult sau puțin? și tot așa fără să obosească.
Ajută mult la drumurile lungi cu mașina o tableta sau ceva cu desene animate. Pe noi ne-a salvat. S-a mai jucat un pic cu o carte pe care se desenează cu carioca care se șterge și cu o hartă. De fapt harta asta a Romaniei a fost jucăria preferată. A făcut-o ferfeniță dar măcar l-a ținut ocupat. :)
Cel mai fain a fost când, pe la Comarnic, acolo unde se blochează din motive necunoscute circulația, piticul a zis "pipi" și a trebuit să ieșim din coloana de mașini. :D
Și tot un moment fain, pe Podul mincinoșilor de la Sibiu, piticu pe bicicletă rămâne pe pod și strigă după noi: "Ce înseamnă minciună? Mami, tati, dar ce înseamnă minciună?" Un cuplu care trecea pe-acolo (pe el cred ca l-am recunoscut) zice: "Lasă că are timp să învețe..." :)

6 comentarii:

  1. Prin zona Hateg si la zimbri am fost si noi de un Revelion...frumos!:)
    Costin in continuare nu rezista prea mult in masina, deci noi trebuie sa mai amanam plimbarile astea lungi prin tara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi amintesc, nici al nostru nu prea rezista cind era mai mic. Acum e mult mai bine decit in urma cu doi ani, spre exemplu...

      Ștergere
  2. ce fain ca ati reusit sa mai evadati din Bucuresti!
    iar Mih nu inceteaza sa ma uimeasca, e un copil extraordinar!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am evadat mai de voie, mai de nevoie...
      :) mersi, cred ca asa sunt toti la virsta asta cind te uimesc in fiecare zi...

      Ștergere
  3. Superb, mai e pana o sa stea si Iulia linistita in masina 2 ore:D. In avion, o ora, jumatate e cuminte jumatate tipa:(.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se regleaza cu virsta... al nostru acum, in schimb, nu mai tace o clipa din gura. :D

      Ștergere