vineri, august 19, 2011

Din vacanţă: la Sibiu


În Piaţa Mică.

În Piaţa Mare, undeva în fundal, că făcea curse spre toate laturile.

Într-o pauză de curse cicliste.

Cam obosit... Urmează: "Tati, baţe!". Deci noi nu l-am cărat atâta în braţe când era bebe, nu mai ştim ce să ne facem, cred că undeva greşim. Oricum ne rupe de spate.

La restoul nostru preferat, unul cu multe trepte pe care, în cele din urmă, Mihu a reuşit să cadă iar eu am stat juma de zi în stres să văd dacă i se umflă sau nu glezna. Până la urmă, nu. Uf.

Pe Pasajul Scărilor unde panta imi provoca mie, emoţii iar lui, bineînţeles, plăcere.

4 comentarii:

  1. imi place tare mult biciclistul vostru. Este tare dulce asa concentrat asupra ceea ce face. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. daaa, varianta noastra de Miţa biciclista :D

    RăspundețiȘtergere
  3. atze, atze! stim:d. si noi, tot asa. mai mult decat in bebelusie parca...

    RăspundețiȘtergere
  4. aha, deci nu e doar al nostru rupator de spate. Sa-mi zica si mie cineva cind trece si faza asta, pls. :D

    RăspundețiȘtergere