duminică, martie 13, 2011

Primul week-end de primăvară



A fost prima sâmbătă caldă deci am ieşit la soare ca albinele.
În formaţie restrânsă pentru că tata "e plecat departe, departe, cu treabă, să îmi caute şine". Am fost în Herăstrău pentru că mie încă mi se pare că acolo e cel mai reuşit loc de joacă, cel "suedez".
Ne-am "dat" vreo două ore pe toate cele şi parcă a fost mai puţin obositor decât era în toamna trecută semn că Mih creşte şi îşi vede de joc fiind nevoie de din ce în ce mai puţină intervenţie. Cred.
Pozele sunt proaste pentru că: 1. Mih nu vroia poze 2. N-aveam decât telefonul. :(

Later edit:
Azi tot în Herăstrău am stat vreo trei ore. Nu că n-aş fi vrut să ajung şi în alte locuri (să casc ochii la V4Vintage de la Dalles sau să îmi reînnoiesc proviziile de ulei de măsline la MŢR) numai că mi-am dat eu seama că în formaţie de (numai) doi expediţiile astea erau sortite eşecului că eu nu pot să am şi un ochi pe sturlubaticul cel mic şi pe vintage-ceva... Mai ales că eram în imposibilitatea fizică de a-l duce în braţe.
Deci am sfârşit tot în parc, numai că de data asta l-am dat şi în trenuleţul care face o tură pe aleile centrale. Mie nu mi se pare cine ştie ce distracţie dar Mih e într-o pasă cu trenuri (Thomas, Chuggington, etc) aşa că a fost foarte entuziasmat. Problemă cu niste promoteri care împărţeau biscuiţi Tuc (pe lângă că sunt criminal de săraţi, ăştia mai avea şi gust de ardei!). Până să îmi dau eu seama ce şi cum, un pachet aterizează la Mih în mână dar reuşesc cu un pic de noroc să îl recuperez şi să-l pitesc în geanta. Numai că urcăm în trenuleţ şi toţi ceilalţi 3 copii din compartimentul nostru ronţăie biscuiţii cei nenorociţi. Mih zice cu o voce sfârşită că vrea şi el, eu nu găsesc biscuiţii noştri inofensivi pe care credeam că i-am luat de acasă, Mihu se pleoşteşte că el n-are biscuiţi aşa că am sfârşit prin a-i da jumătate.. Ufff! Măcar după aia şi-a mâncat toată cutia de fructe. E greu.
Iar la locul de joacă, azi a fost mai obositor. Ieri a făcut botic că un băiat mai mare se juca cu o maşinuţă "şmecheră" iar el nu avea decât una de plastic iar azi şi-a luat cu el două maşini din colecţia de acasă (prietenii Porsche şi BMW) şi n-a făcut decât să se târâie pe jos cu ele ca să le arate (cred)... I-a dat-o pe una unui băiat mai mare care i-a cerut-o, s-a jucat o vreme cu el, după care s-a dus la tobogan şi când băiatul l-a chemat din nou la joaca cu maşinuţe i-a zis foarte foarte serios "n-am timp". :D

4 comentarii:

  1. Foarte fain blog-ul si te felicit pentru el. Voi reveni cu drag sa te citesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim. Acum v-am descoperit si noi pe voi! Si ne-a placut. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Care este locul de joaca "suedez"? ... chiar m-ai facut curioasa si as vrea sa il incerc si eu. :)
    Oprimavara minunata va doresc, cu cat mai multe ore petrecute in natura!

    RăspundețiȘtergere
  4. uff, nu stiu cum sa explic dar incerc. intri pe la charles de gaulle si faci stinga si mai intii e un spatiu pt skateboard, apoi e un loc de joaca cu nisip/pietris pe jos si apoi e locul asta de joaca care are toboganele si toate cele din metal cu lemn (la fel ca in kisseleff sau in gradina icoanei) numai ca in plus (si mi se pare super fain mai ales pt cei mici-mici) et un soi de covor artificial care amortizeaza cazaturile. Si leaganele sunt perfecte pt cei mici - sunt vreo patru din cele in care il pui ca intr-un pampers (habar n-am cum se cheama exact). Ca punct de reper, mi se pare ca in apropiere e o terasa care se cheama Biblioteca (daca va spune ceva) si tot prin apropiere e si gradina japoneza (dar nu ajungi pina la ea). sa-mi zici daca gasiti :D

    RăspundețiȘtergere