duminică, martie 20, 2011

Cadouri


Tata s-a întors de la "aris" unde a fost "cu treabă, să îmi caute şine" (vorba lui Mih) cu cadouri foarte frumos îmapchetate (dovada foto). Împachetarea (cei de la Pain d'épices s-au întrecut pe ei înşişi, panglicile aveau agăţate şi bombonici - genial!) a făcut-o f invidioasă pe mama care a primit cadou dar nu la fel de frumos împachetat. :/

Mih a avut dificultăţi să le deschidă iar magneţii din lemn au fost vedetele şi au aterizat în formaţie completă pe maşina noastră de spălat. Puzzle-urile sunt de la Djeco, le-am cerut eu insistent, că cele pe care le avem deja mi se par cele mai reuşite.


Mih a adormit cu maşinuţele cele noi şi a făcut baie cu bărcuţa de lemn.
Să nu uit: l-a gratulat pe proaspătul sosit cu cîteva reprize de "te iubesc fooooarte mult" şi "mi-a fost dor de tine". Asta după ce în timpul săptămânii când eu ajungeam acasă se uita şi zicea dezamăgit: "tati nu e. unde-i tati?"
Cu toate astea, la sfîrşit era încă nelămurit unde sunt şinele şi vagoanele... (de unde să ştie că tata a lucrat 16 ore pe zi şi chiar nu a reuşit să identifice magazinele cu Thomas). Aşa că i s-a spus că şinele vor veni prin poştă în zilele următoare. Ufff!
Happy mami pentru că astea opt zile au fost foarte grele. Chiar dacă sarcinile legate de Mih nu sunt împărtite 50%-50% (asta şi din motive obiective că eu am un program de job mult mai felxibil dar şi din motive neobiective :D dar să nu deschidem polemici), chiar mi-a lipsit o mână de ajutor. Am fost deci foarte bucuroasă să "predau" responsabilului băiţa de seară şi povestea de seară. Yupi!

3 comentarii:

  1. ce fain! sa-i ziceti Mihului sa se milostiveasca si sa ii imprumute si lui Anouk jucariile cind ne intoarcem in RO :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce vreti voi! desi cred ca tre sa ne pregatim mai degraba cu papusele si masini de spalati si aspiratoare si vase de bucatarie :D

    RăspundețiȘtergere
  3. va implor, nu! sper sa-i placa cartile si puzzle-urile si chestiile de construit si papusile (dar alea interesante) si masinile... uff!

    RăspundețiȘtergere