duminică, martie 13, 2011

Politeţuri. Nu e prea devreme?

"ersi", "scuze" din când în când chiar şi un "te rog" (dar cu ăsta e mai greu, majoritatea propoziţiilor încep cu "vreau"). Din motive care ne scapă ne-am trezit cu un băieţel foarte politicos de câteva zile încoace.

Eu citisem că e foarte normal să nu le prea pese de formulele de politeţe la vârsta asta şi deci nici nu trebuie insistat... Dar dacă lui îi face plăcere. Şi mai e şi mândru când îl lăudăm. :D

E doar o fază sau sunt şanse să mai dureze???

Şi tot din seria expresiilor/interjecţiilor care ma lasă fără cuvinte:

"ce e, draga mea?" (când mă vede supărată)
"ups"
"oooof" cu variantă "ooo"
"hopa"

2 comentarii:

  1. Felicitari!! :) Sa nu dati inapoi baietelul politicos. :))))
    nu stiu inca cum e cu politeturile la varste atat de mici, insa imi pare tare scump piciul vostru! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim, mi-e teama ca e doar o faza. Oricum adun in minte "material" sa fac un post despre chestiile dificile sa nu creada lumea ca avem un inger de baiat. :D

    RăspundețiȘtergere