luni, decembrie 26, 2011

Moş, sanie şi cadouri

 Anul ăsta Moş nu am avut în schimb am avut sanie şi cadouri. Moşul se grăbea şi atunci a lăsat sacul cu cadouri şi sania şi a fugit să ajungă şi la ceilalţi copii. A fost totuşi suficient ca să ţinem vie povestea iar cadourile au amorţit eventualele întrebări despre lipsa personajului principal.
Moşul însă ar fi fost foarte simpatic dacă ar fi adus şi nişte zăpadă care ne-ar fi ajutat tare mult la prezentarea principalului cadou. :(
 
 
Acum doi ani era cam aşa.

4 comentarii:

  1. Ce sanie frumoasa! Pai va doresc si niste zapada, sa aveti unde s-o incercati, asta daca nu mergeti pe la munte!
    Ce dolofan si dulce era Mihnea bebelus!:) Nu ca acum n-ar fi dulce, dar mie imi plac mult bucalatii!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, sper si io sa putem sa o incercam ca devine frustrant :(
    Daaa, si mie imi plac bucalatii. Toti bebelusii sunt asa, al nostru a fost chiar un pic peste medie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :), zapada inca n-avem dar sanie da. :D
    am luat-o de pe bestkids.ro, se cheama piccolino.

    RăspundețiȘtergere