sâmbătă, decembrie 24, 2011

Gata! Să vină!

Am reuşit şi noi să montăm bradul deci acum, gata, poate să vină şi Moşul. De vreo două zile de când bradul aşteaptă cuminte pe terasă, Mih a tot încercat să îl convingă pe tata să declanşeze operaţiunea împodobitul. Ideea lui era să facem bradul mai repede că aşa vine şi Moşul mai repede.:D
 
Astăzi chiar a reuşit. E primul an în care participă la asta, în ceilalţi l-am făcut noi în timp ce el dormea şi i-am lăsat plăcerea să îl descopere gata făcut dimineaţa.

A scormonit prin toate cutiile cu podoabe, a vrut să le aşeze el pe toate (măcar cu vorba :D). Şi nu s-a lăsat până nu s-a urcat şi pe scăunel ca să ajungă mai sus. Să menţionăm că am agăţat şi decoraţiunile făcute de noi, ba chiar am dat vreo două cadou şi pe la bunici. :)
Spre sfârşit se cam plictisese şi s-a întors la şine şi trenuri.
Ăsta e rezultatul final. Piticul era încântat. Deci, să vină!

3 comentarii:

  1. si noi tot auriu cu rosu avem in brad:)). Ikea, right?:d
    foarte frumos bradul vostru. Si vad ca are spatiu mare sub el pentru cadouri. Sa fie un Mos bogat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce brad frumos! Sa aveti un Mos bogat si un Craciun frumos si linistit!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Roxana: ikea, desigur! :)
    Multumim. Sa fie! Craciun fericit va dorim!!
    @Cristina: Mersi. Mos bogat si Craciun fericit si voua!!

    RăspundețiȘtergere