duminică, februarie 10, 2013

Varicela la grădi. Eu ce fac?

În grupa Mihului parcă s-au adunat toate bacteriile si viruşii din Bucureşti.
Cel puţin nouă aşa ni se pare de când a început grădiniţa. :(
Acu, ultima venită este.... varicela. Sunt deja două cazuri (într-o grupă de 12). Înţeleg ca e foarte, foarte contagioasă (99% am citit) şi e contagioasă vreo două zile înainte să apară vreun simptom. Iar incubaţia e între 10 şi 21 zile.
Suntem cu tensiunea la maxim, ma uit de două ori pe zi la el să văd dacă a apărut vreo bubiţă.
Mihul are vaccinul pentru varicelă făcut însă nu e 100% eficient.
Şi nu vreau să-l văd cu bube care pot lăsa urme pe faţă şi corp!!!!!!!!!!! Nu vreau!!!!
Ce fac îl mai duc sau îl ţin acasă o vreme? Inutil şi asta că poate a luat-o deja sau o ia când se întoarce.
Nu mai vreau!

Semnat: Mama isterică a Mihului

5 comentarii:

  1. eu zic ca ar fi bine sa faca varicela acum, cat e mic, decat mai tarziu. Eu sincer m-as bucura de un focar mic la gradi:d. Daca o face in scoala sau mai tarziu e urat.
    Varicela nu e ceva de care sa te sperii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am dus la gradi. Unii din colegii lui sunt acasa din prudenta..
      Stiu ca in teorie e mai bine cand sunt mici dar eu parca nu ma simt in stare. Mi se pare ca nu e destul de mare sa inteleaga ca nu trebuie sa se scarpine si riscurile sunt mari, de la infectii urate la semne.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  2. Eu am facut la 5 ani, impreuna cu o vecina, ceea ce a fost super ca ne-am putut juca impreuna 2 saptamani, cat m-au tinut ai mei izolata de lume:d. Nici atunci nu stiam sa ma abtin de la scarpinat, asa ca am urme, Slava Domnului nu pe fata:d.
    NOi am facut andreei varilixul, tocmai de teama bubelor. Dar acu regret un pic..poate era mai bine sa o las sa faca la varste mici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi am facut Varilrixul, acum testam cat e de eficient :(
      Pe mine gandul unor cicatrice pe fata ma terorizeaza.

      Ștergere