duminică, februarie 10, 2013

Gopo by Mihu

Fii-miu nu e pasionat de desen, e mai degraba genul cu puzzle, jocuri de construcţie, jocuri de logică, etc. Pur şi simplu aşa e, nu am făcut noi nimic, ba dimpotrivă eu am umplut casa de acuarele şi creioane colorate :D. Dar degeaba.
De vreo câteva saptamâni însă, aşa deodată, tocmai când abandonasem ideea că va folosi vreodată tona de culori pe care o avem, l-a apucat o toană cu desenatul şi coloratul. Aşa că, din când în când, fooooooarte surprinzător pentru noi, stă câte  jumătate de oră şi ascultă poveşti la CD plus coloreză cu carioci.
Asta cu feţele desenate e faza cea mai nouă... Mă amuză.

7 comentarii:

  1. Interesant Gopo-ul lui. :) chiar imi place

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant Gopo-ul lui. :) chiar imi place

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu conteaza cat de tarziu incepi sa faci ceva, conteaza sa incepi.:) Si e important ca Mihu s-a convins singur ca e interesant si sa deseneze, sigur va va surprinde si mai tarziu cu ceva desene inspirate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca a avut si gradinita o contributie aici... ca pina sa se duca la gradi chiar nu prea punea mana pe culori decat fooooarte rar.

      Ștergere
  4. Este foarte fain ca deseneaza, oricum sunt fascinanti in tot ce fac ei, si fazele astea prin care trec ei si ritmul de dezvoltaere pe mine ma lasa cu gura cascata.

    RăspundețiȘtergere