duminică, februarie 10, 2013

Descoperiri: locuri care îmi plac

Săptămâna trecută am descoperit două locuri unde mi-a făcut plăcere să merg cu Mihul.

Mai întâi habar n-avem că cei de la Boribon.ro care aduc jocurile de la Djeco și mai au pe site și alte chestii faine de desenat și creat și jucărioare din lemn și-au deschis magazin în București. Și nu unul singur ci două! Noi s-a nimerit să fim prin apropierea celui de pe strada Madrid (de fapt Dorobanti, aproape de intersecția cu Ștefan cel Mare) și l-am văzut pe acesta. Sunt vreo 3 încăperi, pe două etaje, într-o vilă, pline cu jucarii. Eu am stat cu Mihu vreo juma de oră pe-acolo și până la urmă am plecat cu o rachetă de construit și cu ceva de desenat dar au multe chestii frumoase. Îmi pare rău că n-am făcur poze.

Tot la descoperiri trec și Lemon Tree.
Am fost sâmbăta trecută la un atelier la ei și ne-a plăcut, ne mai întoarcem. Când am fost noi au făcut un soi de acvariu și a fost foooarte relaxant că părinții stăteau într-o încăpere la ceai și cafea iar piticii erau în alte două încăperi și timp de o oră și jumătate l-am văzut prin ușă dar n-a avut treabă cu noi! Câteodată e bine să mai fie și așa ;)
 Îmi place vila unde e Lemon Tree, e cam genul de locație în care parcă mi s-ar părea fain să organizez la anul și ziua piticului că la noi e mereu toamnă târzie și frig iar mie locurile de joacă închise îmi plac din ce în ce mai puțin... Ne mai gândim. :) Îmi place la ei...

10 comentarii:

  1. Si lui Costin ii plac jourile Djeco si alte produse Boribon. Nu stiam insa de magazin, multumim de info!:)
    Pentru ce varste sunt atelierele de la Lemon Tree, ca nu vad (sau n-am descoperit eu inca) informatia la ei pe site?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, au doua magazine, unul in zona Dorobanti si celalat pe linga Piata Gemeni, la ultimul n-am fost inca dar primul e simpatic rau :)
      Atelierele de Artcraft de la lemon tree sunt pentru 2 grupe de varsta, cea mai mica este 3-6 ani, uite aici http://lemon-tree.ro/art-craft.html. Cred ca majoritatea de-acolo aveau in jur de 4 -5 ani, adica erau mai maricei pentru ca ii lasau, spre exemplu, sa taie singuri cu foarfece de copii...
      Mie mi-a placut si la atelierele in care faceam treaba cu el dar recunosc ca a fost relaxant :D si sa stau in camera de linga, sa beau ceai si el sa fie ocupat si preocupat de ce facea acolo :)). A fost o altfel de experienta. Prima de genul asta.

      Ștergere
  2. ah, eu chiar sunt in cautare de locuri pt ziua andreei, in mai. As prefera afara, intr-o curte, cu jucarii, si loc de alergat si mese unde sa pun platouri:)). da, stiu, nu exista asa ceva, nu?:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o ceainarie care sa aiba si curte/gradina?
      si luati un animator? stiu eu unul bun ;) si timp de o ora si jumatate face jocuri, concursuri, danseaza, ii picteaza pe fata si le face baloane...
      Si inca vreo ora si jumatate manince si se joaca liber...
      Nu stiu daca mai exista cafeneaua UNA a Danei Nalbaru ca era intr-o vila simpatica, avea curte iar in curte, din cite imi amintesc era si un leagan+tobogan...
      La Lemon Tree nu au curte, deci e numai bine pt inceput de noiembrie :)) Norocosilor! Ce bine e la inceput de mai!

      Ștergere
    2. Mai sunt si cei de la Lumea lui Momo (eu tot n-am ajuns) care organizeaza tot petreceri dar nu cred ca au curte si s-ar putea sa fie scumputi... Dar vila e simpatica din poze...

      Ștergere
  3. da, la o ceainarie ma gandeam si eu. O sa ma interesez de UNA. Anul trecut am facut la o gradi, cu o curte maare si faina, dar parca as schimba locul.
    La Lumea lui Momo e doar inauntru. Noi fiind cu ziua in mai as face ceva afara

    RăspundețiȘtergere
  4. PS: noi mergem duminica la teatru la Lumea lui Momo, ceva cu Alice in Tara Minunilor. Pare interesant. Poate va tenteaza:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Super magazinul online, si fain ca au deschis in Bucuresti, poti sa vezi si sa cumperi direct. Te invidiez pentru ateleierele la care participa Mihu, in Pitesti nu avem asa ceva, si uite asa iar ma apuca groaza ca ma intorc in tara din septembrie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faceti un drum in week-end pina la Bucu;)
      Dar pina una alta eu va invidiez, e are fain ce faceti voi la Viena :)

      Ștergere