luni, iulie 16, 2012

Mare (II) Ziua cu soare

 
În a doua zi de week-end a fost soare, valuri şi am stat mai puţin pe plajă.
 
  
Piticu era foarte supărat că îi intra nisipu în papucei şi se oprea de nenumărate ori să şi-l scoată. Probă de răbdare pentru noi.
 
 Tableta cu desene a fost bună pe drum.

Şi alte impresii din week-endul la Marea Neagră pe repede înainte: uitasem cât de murdară e plaja; iar am strâns cioburi din jurul nostru, din nisip; scările care coboară spre plajă (în Constanţa, în faţa la Ibis) sunt un coşmar; tot cartierul vechi care duce spre port-Cazinou e în continuare o ruină, incredibil, nici măcar trotuare pe care să mergi nu sunt sau dacă sunt, sunt rupte; eu am identificat un singur magazin de unde puteai să îţi iei o apă sau ceva; parcă e un capăt de lume uitat acolo; singurul loc care s-a schimbat, în jurul portului, chiar lăngă apă unde sunt deschise restaurante-terase sezoniere care arată binişor şi măcar animă locul.

Probleme mămiceşti: am plecat pe plajă cu doi pantalonaşi, două tricouri şi o pălărioară şi după mai puţin de două ore, toate erau praf (ude, pline de nisip) deci mi-ar fi trebuit încă un schimb.

2 comentarii:

  1. Tableta cu desene arata bine, vreau si eu penru Iulia, cred ca o sa-i placa.
    Bun pontul cu schimburile, o sa tin minte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a noastra e de la imaginarium, primita cadou la aniversarea de 3 ani si tare buna a fost la drumurile lungi cu masina si chiar in avion.
      cu schimburile s-ar putea ca la fetite sa nu fie asa rau dar al meu tot timpul uda, murdareste, scapa prin apa palarioarele, etc. :D

      Ștergere