luni, iunie 20, 2011

"No pampers" şi altele

Joia trecută ne-am făcut curaj şi am ieşit în parc fără pampers, dupa ce zile bune, în casă, nu am mai avut nici un accident.
A căzut cum nu se poate mai bine că şi prietenul lui Mihnea din parc, Dan, este în aceleaşi proceduri de acomodare şi deci s-au văzut unul pe altul că se cer la copăcel şi cred că asta ajută.
Ieri am sărbătorit patru zile de ieşit în parc fără pampers şi fără accident. Şi vreo opt fără accident în total. Well, ştiu că accidente vor mai fi (m-a avertizat şi mama Sarei) şi încă nu am experimentat nimic pe timpul somnului. Am zis să le iau pe rând, încetul cu încetul, încă nu imi vine să cred că suntem chiar şi aici.
*
Ieri Mihul s-a încălţat singur cu sandalele. Sandalele sunt simple, au două închizători cu scai dar mie mi s-a părut o mică revoluţie. Şi papuceii de ieşit pe terasă insistă să şi-i pună singur. După care mă întreabă dacă "e bine?", adică dacă a nimerit dreptul şi stângul. Eee, nu întotdeauna. Dar el e înverşunat şi perseverent la chestia asta.
*
Din zicerile cu care piticu ne lasă gură căscată:
- Toţi oamenii dezbrăcaţi sunt frumoşi
:))) de unde până unde nu ştiu...

4 comentarii:

  1. Poate Mihnea e un mic sculptor in devenire si nu stiti voi, vede goliciunea ca pe o arta. EE...este?
    Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. hi, hi, nu stiu. ne lasa cu gura cascata cum ziceam ca nu stiu de unde le scoate.... si asta a zis-o dupa ce a vazut prin parc niste "domni" doar in sort.

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac la nebunie postarile despre progrese... cresc puiutii!!! :) La mai mare & multe!

    RăspundețiȘtergere
  4. ooo, da, la noi e mai incet, asa, dar cum ii spuneam unei prietene, pt mine e o revolutie, chiar daca o revolutie tirzie. :D

    RăspundețiȘtergere