luni, iunie 13, 2011

Din week-end (I): Mogoşoaia and The New "Titu"













A fost un week-end lung iar noi am umblat hai-hui mai mult ca niciodată. Cred că în week-endul viitor cea mai lungă plimbare va fi în Herăstrău.
Sâmbătă am încercat Mogoşoaia. Eu n-am mai călcat pe-acolo din studenţie. Şi ce schimbare! Adică acum e mult mai îngrijit decât sălbăticia pe care o ştiam eu.
Citisem că poate fi şi zgomotos. Noi când am ajuns era linişte, puţină lume (well era o nuntă în pregătire în curte dar erau nişte pregătiri silenţioase...), nimic sau aproape nimic de cumpărat (oh, de când vroiam să ajung într-un asemenea loc!). Adică am văzut că e o terasă pe care n-am apucat să o încercăm însă nimic altceva.
Pentru Mih a fost primul week-end cu înlocuitoarea vechiului "titu", bicicleta fără pedale pe care s-a obişnuit cumva neaşteptat de repede. Echilibrul e mult mai greu de ţinut pe două roţi (faţă de trei cum era obişnuit înainte), însă deja face mişcările potrivite şi chiar dacă nu e încă ca peştele în apă am văzut că are deja curaj să îşi ridice ambele picioare şi să o ţină în echilibru. La a treia ieşire.
Partea mai puţin "children friendly" este în apropierea lacului unde nu e nici un parapet, nimic care să protejeze piticii. Or Mihul vroia foarte mult să arunce pietre în apă şi zău că era un sport periculos.

4 comentarii:

  1. La Mogosoaia tot vrem sa ajungem si noi de o gramada de vreme, poate reusim pana la urma:d. Pare dragut acolo. Am tot cautat zone cu verdeata si padurice pe langa Bucuresti, dar unde sa nu dam peste fripturisti si prietenii lor. Greu..tare greu.
    Noua Titu este super simpatica. Ne-am decis sa luam si noi ceva in genul asta, dar dupa concediu.Chiar trebuie si casca? Sa stiu sa o dotez si pe Andreea:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaaaaa, pai cam asa ceva cautam si noi. Parcul din jurul Palatului e mare, sunt si alei umbroase, cind am ajuns era foarte putina lume, abia spre doua cind noi am plecat se strinsesera mai multi. Cred totusi ca o sa am nevoie de o a doua vizita ca sa verific buna impresie. :)
    Cu casca, ce sa zic? Noi i-am pus-o din vreo doua motive:
    - cazatura serioasa cu luxatie de incisiv acum sase luni pe titu (si sperietura mare pentru noi, din fericire vindecare absolut spectaculoasa mi s-a parut mie - nu se mai vede ca unul din incisivii de sus, central, a fost deplasat, nu :D?)
    - echilibrul se pastreaza cu totul altfel decit pe vechiul titu cu care era obisnuit si la inceput a fost ezitant si am zis ca macar capul daca se poate sa il protejam cit de cit.
    Dar, na, nu stiu, poate sunt eu prea panicarda. Posibil. Foarte. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte faina noua titu! Sa o stapaneasca sanatos si sa o conduca prudent. ;)
    ... data viitoare cand mai veniti la Mogosoaia, poate dati de stire, ca tare mi-ar placea sa o vad pe Maria inspectand noua titu a lui Mihu' . ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. multumim. k, s-a facut, daca ne decidem in timp util dam semn ca sa vedeti bicicleta. :D

    RăspundețiȘtergere