luni, decembrie 06, 2010

Din week-end: bunătăţi





A plouat sâmbătă şi duminică. Cu vânt şi frig. Sâmbătă în rafale, duminică mai potolit. Am scos totuşi maimuţul la aer. În Kisseleff la târgul de produse tradiţionale unde el a luat o gură de aer proaspăt şi noi am cumpărat brânze şi "porcării". Toată lumea a vrut să îi dea lui Mih să guste diverse iar un sibian nu cred ca a luat prea bine replica mea cu "n-are voie decât lapte pasteurizat".


După care mama a vrut la Târgul handmade de la Palatul Şuţu să-şi ia şi să ia cadouri (lotiuni de corp yammi şi broşe). Rezultatul operaţiunii mai sus.

Daaaaaaa, şi am făcut şi o brownie. A doua care reuşeşte. Reţeta e de la Jamie. Bună-bună (evident copilu n-are voie, sic!).

9 comentarii:

  1. hihi ce cadouri faine :)
    sa-mi spui cum ti-au placut produsele

    RăspundețiȘtergere
  2. plăcut, plăcut, mâinile mele au fost foarte fericite după contactul cu "bombonelele". masca cu zmeura e delicioasa, imi tot venea sa o maninc, nu sunt insa sigura ca detin intregul secret al procedurii de aplicare :), mai exersam. poate ne pregatesti cindva si niste lotiuni cu arome florale - pune-ma pe lista pt cind o fi. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau si eu masca, ca arat ca un porc de caine!

    RăspundețiȘtergere
  4. ia-mi! sau yummi. cum ziceam, arat ca un porc de caine, poate se mai repara ceva. si, cu toate ca sint grasa, se poate sa-mi faceti si mie praji? ca eu am ajuns sa "gatesc" numa' din cutii si pungi. oroare!

    RăspundețiȘtergere
  5. da' tu brownie ai voie? ca io altceva nu stiu. :) sau incerc pina atunci.

    RăspundețiȘtergere
  6. aici,in afara de alcool, cafea, tabac si medicamente, nu exista alte interdictii cind alaptezi. tu n-ai mincat ciocolata deloc in perioada aia?

    RăspundețiȘtergere
  7. mie-mi plac brosele. cu voi eram asta-vara la tirgul vintage, cind am luat una cam in acelasi stil - inca (!) o port cu placere :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. da, pai de-atunci m-am apucat si io de cumparat brose (ionel zice ca sunt o maimuta). Supriza e dezvaluita :((, cele din piele sunt pt snoopa sper sa-i placa. din celelalte va alegeti. eu le aduc.

    RăspundețiȘtergere