marți, decembrie 21, 2010

Săptămâna bolnavă

Ne refacem încet-încet după cea mai lungă bolnăveală, se pare o viroză nenorocită pe care am luat-o cu toţii unul de la altul.
Mihul a facut temperatură vro 7 zile, nu foarte mare - 38,4C maxim însă nu reuşeam să i-o scădem decât cu antitermice dese... Miercuri driţa lui i-a dat un antibiotic care s-a dovedit inutil (primul antibiotic pe care l-am luat ca să ne tratăm după cel pe care a trebuit să îl luăm preventiv ca să nu facem infecţie la dinţişorul luxat). După 48h de antibiotic eram tot rău aşa că vineri am ajuns la Spitalul de copii de lângă noi unde am făcut un set complet de analize (primele). Am oprit antibioticul că nu era infecţie microbiana, am trecut pe o sulfamidă şi am adăugat un sirop de tuse. :( Mihu încă mai tuşeşte, luni i-am făcut şi o radiografie (iarăşi prima), ne-au zis că nu e grav... Joi ne mai ducem la o verificare.
Ne-am cam chinuit cu toţii, Mihu cel mai mult. Căteva zile a rulat în viteza 1-2 faţă de 4-5 cum suntem obişuiţi.
Şi cireaşa de pe tort: de miercuri i-a dispărut apetitul, vro 4-5 zile a mâncat cam 30% din ce ne obişuisem. Abia de duminică şi-a mai revenit dar încă nu suntem la normal. Cred ca slăbit cel puţin 600g.
Ocazie să îmi dau seama că de fapt prefer să fie super activ cum e deobicei şi să apreciez că mănâncă, de cele mai multe ori singur, tot din farfurie....
Din zicerile săptămânii:
"Mihnea face bine, tati - nu" (se pregătea să adoarmă şi l-a auzit tuşind pe tata).
"Omnu otor, injecţie - nu!"

Un comentariu:

  1. cred ca doctorul a cazut pe spate cind l-a auzit. cum sa-i mai faci injectie cind zice asa?!

    RăspundețiȘtergere