luni, decembrie 06, 2010

Moşu no.1


Da..., a venit şi la noi moş Nicolae. Mihu cam uitase povestea cu cizmuliţele aşa că a trebuit să îi reamintim. A găsit acolo: un puzzle, o carte şi încă două locomotive din seria cu Thomas. Şi mai târziu a mai găsit nişte jucării în ghetuţele pitite la bunici. Mi-e teamă însă că s-a cam banalizat treaba asta cu cadourile: a primit cadouri când s-a lovit, de Sf. Mihai, de ziua lui, cam în fiecare week-end şi tot aşa. Cred că tre să luăm o pauză ca să le şi aprecieze. (look-ul este de BB, abia trezit).

Anul trecut era aşa.

3 comentarii:

  1. hehe, la noi n-a venit , ca n-am fost cuminti anul asta :-)))

    RăspundețiȘtergere
  2. ma, in primul an si la noi totul a fost absolut simbolic. abia dupa ce a facut un an, am inceput sa ne maimutarim. deci mai ai timp.

    RăspundețiȘtergere
  3. am uitat sa va zic ca am ris de m-am rupt vazind filmuletele de anul trecut. mai ales genericele de final. vrem si noi!

    RăspundețiȘtergere