luni, iulie 15, 2013

Din week-end: Brașov, Râșnov

După ce în lunile trecute credeam că mă transform în blog medical (sau oricum cu pățănii medicale) acum cred că risc să ajung blog de călătorii că nu mai reușesc să mă mobilizez să scriu decât când plecăm din București. Rușine, rușine, zic!
Week-endul trecut a început cu o premieră pentru pitic, care a fost scos vineri seară la prima lui recepție la o ambasadă... Erau mulți copii, a mâncat cu poftă mare mousse au chocolat, a cerut să-i „cumpăr” înghețată (ceea ce din nefericire nu am putut), s-a uitat curios la numărul de circ programat, a dansat  (cum bine se poate vedea) și abia a mai vrut să plece de acolo :))
Sâmbătă dimineața am plecat spre Brașov... Și dacă nu ne-am fi blocat de nenumărate ori (centura Ploiești-ului, Comarnic, Sinaia și tot așa) poate am fi ajuns cu mai multă energie acolo, ceea nu s-a întâmplat. Piticu însă a tras un pui de somn în mașină (în timp ce noi stăteam blocați nici nu mai știu pe unde) așa că a fost gata de plimbare de cum am ajuns.
 
După cum se poate vedea și din poze a fost mai tot timpul cu gura până la urechi - happy-happy Mih, deci cred că i-a cam plăcut.
Cum duminică micul dejun s-a prelungit nepermis de mult, planul de a urca până la Rupea a fost repede abandonat în favoarea Râșnovului mai aproape, chiar dacă la Râșnov mai fusesem.
Ne-am dus cu gândul să prânzim în Cristian unde de vreo doi ani descoperisem un mic resto surprinzător - Hermanns Hof însă între timp nemții noștri s-au delocalizat spre Predeal (probabil mai mult trafic). Mare dezamăgire.
La Râșnov, povestea cu cavaleri teutoni a fost foarte pe placul piticului... Un personaj pitoresc de pe acolo (un moșneag cu barbă de Moș Crăciun ca sa-l cităm pe Mihu) l-a luat deoparte să îi povestească despre Andreas von Rosenau ceea ce a avut un puternic impact asupra plodacului... Asta și sabia ne-au ușurat vizita cetății... Plus o chestie cu suveniruri pe care o găsesc ingenioasă iar Mihu a fost cucerit de ea:
 
 
 
 
Asta e aparatul ingenios în care bagi o fisă, îți alegi un desen și îl imprimi pe moneda respectivă. Foarte haios, serios! :D
PS: piticu a început să citească cuvinte simple! Poate-mi fac timp și de lucruri mai seriose ;)

3 comentarii:

  1. Super, la Viena sunt in fiecare muzeu aparate din astea. Incet, incet.....ne mobilizam si noi.
    Si mie imi place Rasnovul, abia astept sa o duc si pe Iulia.
    E foarte bine ca scrii de locurile pe care le vedeti, ne mai inspiram si noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu aici am mai vazut doar la Bran...
      E frumos la Rasnov, imi pare rau ca n-am avut timp sa stam mai mult sa ne plimbam prin jur...

      Ștergere
  2. Felicitari pentru citit, e un pas mare.

    RăspundețiȘtergere