duminică, iunie 30, 2013

Week-end la mare

E aproape o tradiţie ca, înainte de vacanţa cea mare din august, sa "furăm" un week-end la mare. Acum a fost cel de Rusalii când jumătate din Bucureşti a fugit la mare, ceea ce am resimţit pe drumul de întoarcere (nightmare). Apa cam rece pentru gustul meu dar, una peste alta fain.
Pun poze deocamdată pentru că, aşa cum se poate vedea din lenea ultimelor săptămîni, cu scrisul nu prea mai sunt prietenă....
 
 
  
 Mihu fericit pe plaja din Corbu, ocupându-se cu transportul scoicilor.
 

 
 Aici ne-am dedat la o mini-şedinţă foto. Cea din dreapta e preferata mea.
La bălăceală. Cu greu am reuşit să îl ţinem departe de apă.
 Mihu la o terasă, obosit, după ce nu dormise la prânz...
Sus, la Vamă.
Şi mai jos câteva imagini cu care am rămas:
 
 

6 comentarii:

  1. Foarte frumos la mare, frumoase poze, Mihu e un bun transportator de scoici. Noi o scoteam pe Iulia din apa cu buzele vinete si tremurand, altfel nu vroia sa iasa, dar asta a fost anul trecut, anul asta nu stiu cum o sa fie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt doar poze facute cu telefonul, cele de pe aparat nu le-am scos inca :D
      noi am plecat cu mihu cam tusind si am facut eforturi mari sa nu stea chiar f mult in apa ca apa era rece. din fericire nu s-a inrautatit tusea si cind am ajuns acasa am tratat-o si-am scapat :)

      Ștergere
  2. Mai,frumos baiat ai!
    La mare e frumos si cand e nor.Mie asa mi se pare. Ca are marea ceva asa, al ei:)
    Vacanta frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) mersi, Roxana, citeodata e fotogenic.
      bine-ati revenit!

      Ștergere
  3. Subscriu la vorbele Roxanei: ii frumos foc. Mai frumos pe zi ce trece. Am vazut si pe fb ceva poze si v-am invidiat putin.. :P sa va fie de bine.

    RăspundețiȘtergere