duminică, mai 19, 2013

La Comana

Da, am ajuns si noi pe la Comana. A fost mai degraba o vizita de prospectie ca sa intelegem ce si cum. Si inca nu stiu daca am inteles exact.
Am vazut Parcul de aventura cu tiroliana si toate cele si am decis ca mai venim o data ca sa dam plodul pe fire pe-acolo... Am bifat una din terase la prinz (ok mincarea insa am asteptat O ORA sa ne aduca nota si tot nu reuseau ca nu se descurcau cu programul de pe computer, pina la urma ne-am calculat-o singuri).

Mie cel mai frumos mi s-a parut la observatorul ornitologic din dreptul fantanii cu nuc. Doar ca era deja foarte cald si ardea soarele rau asa ca prea mult n-am putut sta in "cimp deschis". In padure erau cel putin 5 grade mai putin. Era racoare, placut.
As mai reveni, e frumos. Eu nu cred ca am mai fost intr-un loc in care sa existe combinatia asta de lac-mlastina-padure.
 
 
 
 
 
 
 

13 comentarii:

  1. deci ati ajuns:)
    da, oe mlastina e ingrozitor de cald. noi am fost in iulie la pranz si simteam ca fierb..Am fugit ianpoi in padure. Voi ati gasit locuintele lacustre? adica ce-a ramas din ele. Ca noi nu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaaa, Roxana, acuma zici? :))))) Habar n-aveam de locuintele lacustre. Mai cautam data viitoare. Oricum sunt multumita ca am gasit ce am gasit ca la inceput nu intelegeam nimic. Plus ca am nimerit cind era Comana Bike Fest si era o nebunie acolo.... Avem noi asa un noroc sa picam peste evenimente cu lume multa cind exact asta nu ne dorim :D
      Voi ati urcat cu masina mai sus de fintina cu nuc? ce e mai sus in padure???
      La plecare am mai vazut lume care se plimba prin interiorul mlastinii oarecum vizavi de manastire, pareau sa fie niste carari interesante pe-acolo. In zona aia ati fost?

      Ștergere
    2. deci da, e un haos acolo. noi am fost de 2-3 ori si inca nu ne-am lamurit exact.
      fantana cu nuc este unde?:))
      noi am mers pana la locul de picnic, mai departe nu parea ca se mai poate merge. e o zona in padure cu masute din loc in loc. Si e si un izvor acolo.
      Vizavi de manastire n-am fsot, nici nu stiam ca se poate plimba si pe partea aia.
      Noi ne-am dat cu barca de la Casa Comana.

      Ștergere
    3. pai fantana cu nuc cred ca e izvorul de care zici tu. eu asa l-am vaut denumit pe o harta si pe un indicator, sper sa nu zic prostii :))
      La locul de picnic (presupun cel de pe linga izvor) cind am fost noi era multa luma la masute. Si ceva muzica. Populara.
      Am vorbit eu cu un domn cu o Dacie care fusese mai pe sus si mi-a zis ca se mai poate urca si ca sunt tot felul de "carari" pe care se poate merge. Noi ne faceam probleme ca masinuta noastra are gard f. jos si riscam sa raminem blocati daca e drumul f denivelat. Poata incercam data viitoare.
      Si locuintele lacustre suna bine, data viitoare intreb vreun localnic ;)

      Ștergere
  2. Am tot citit despre Comana in ultima vreme. Poate dam si noi o fuga, sa mai evadam din Bucuresti, desi Costin e cam mic pentru distractiile de acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt doua tipuri de atractii acolo: cele de la parcul de aventura care implica ceva adrenalina si sunt pentru plus 5 ani si, pe de alta parte, frumusetile naturale care sunt intr-o combinatie unica sau macar rara si care pot fi admirate in plimbare cu barca sau pe jos. Atentie insa ca, in afara padurii, e fff cald.
      Pe drum, in satele din jur, taranii vind capsuni si cirese din gradina. Noi am apreciat ;)

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  3. Nu am fost la Comana, insa la cum arata in pozele tale imi doresc sa mergem.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu avem castelele austriece, ne multumim si noi cu natura :))
      Am adaugat niste linkuri in text, daca vreodata veti vrea sa ajungeti pe-acolo desi probabil le stii, in ultima vreme jumatate din blogosfera de mamici a fost la Comana :D

      Ștergere
  4. Da, Fantana cu Nucu' este izvorul despre care vorbiti :) Este locul unde, potrivit traditiei, a fost ucis Vlad Tepes. Daca ajungeti in Comana, vizitati si Manastirea Comana - intemeiata de acelasi Vlad Tepes in 1461. Tot in Comana se afla si atelierul-muzeu Moara de hartie - care va lansa in curand un program de ateliere in zilele de sambata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi de precizare. Da, am vazut ca e legat de uciderea lui Vlad Tepes si ca e in plan un memorial care se va ridica pe locul respectiv.
      N-am mai zis aici dar am vizitat si Manastirea (care in plus are o iesire foarte simpatica spre gradina-lac in partea stinga).
      Stiam de Moara de hartie dar n-am localizat-o pe-acolo. Daca sunt ateliere si pt copii de 4-5 ani, o sa venim.
      Dar la locuintele lacustre cum ajungem???

      Ștergere
  5. La Moara de hartie se fac ateliere pentru toate varstele. Puteti urmari programul lor, din iunie, pe www.moaradehartie.ro sau pe facebook - http://www.facebook.com/Moaradehartie.
    Locuintele lacustre nu mai sunt... Daca va urcati pe observatorul de la pontonul din dreptul Fantanii cu Nucu' si va uitati in stanga, putin in spate, veti mai vedea cativa stalpi in stufaris, cam tot ce a mai ramas din ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi de info. Pacat pentru locuintele lacustre. Ar fi adaugat inca ceva inedit peisajului.

      Ștergere