duminică, mai 12, 2013

Din week-end.La Mogoșoaia. Again.

Am continuat astăzi seria ieșirilor la Mogoșoaia după ce am deschis sezonul acum cîteva săpămâni.
Dacă ajungeți în perioada asta, e absolut spectaculos pentru că sunt înfloriți irișii. În fața bisericii - mov, în dreapta Palatului - albi și mai ales în stânga lui unde e o parcela mare de tot înflorată, tot mov.
 
Era multă lume, multe picnicuri, multe grătare dar am reușit să nu ne enervăm (ceea ce era mare lucru). Și parcă era loc pentru toți. Și asta e mare lucru. Și, tot mare lucru, nimeni nu se gândise să aducă muzică. Am apreciat.
Bonus, puteți duce copiii la un soi de ateliere de pictură pe ceramică. La umbră, sub copaci, în stânga Palatului. Piticii își aleg un obiect de  ceramică (sunt între 5 și 25 lei) și organizatorii le pun la dispoziție vopsele să și le picteze singuri. Nouă ni s-a părut fain, Mih a gustat activitatea și n-ar mai fi plecat de acolo. A vopsit tabloul de altfel și pe spate !! :))) Mi-au zis că vin acolo în fiecare week-end sâmbăta și duminica. E simpatic. Recomand.
 Pam-Pam, rezultatul:
 Și de atmosferă:

4 comentarii:

  1. e foarte frumos la mogosoaia, dar noi de cate ori am fost era puhoi:(. o sa mai incerc:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in aprilie cind am fost era foarte ok. am fost simbata, era abia inceput de sezon, nu stiu.
      Ieri a fost puhoi dar, cum ziceam, nu ne-am enervat, ceea ce mi s-a parut mare lucru.
      Am vrea sa incercam Comana in week-end, tocmai reciteam ce ai scris tu despre... ;)

      Ștergere
    2. da, e misto la comana. noi o sa mai mergem:). eu zic ca la mihu merita sa incercati si aventura parc, sa se catere pe acolo. e un traseu pt piticoti de la 5 ani, dar erau vreo doi mai mici pe acolo, din care o fetita de 4 ani super profi:d

      Ștergere
  2. Frumos! Si asta e de bifat pentru noi cat de curand.:)

    RăspundețiȘtergere