duminică, aprilie 28, 2013

La Fabrica Iepurașilor

Am stat astăzi vreo patru ore la Fabrica Iepurașilor de la Hotel Caro. E primul an când o încercăm și ne-a plăcut. Și nouă, și Mihului care a zis că mai vrea.
Eu când am citit despre ea, n-am prea înțeles cum funcționează, mi se părea că va fi dezorganizare dacă nu sunt înscrieri dinainte la ateliere dar, la fața locului, trebuie să recunosc că e ok și că lucrurile se petrec bine.
Fabrica e organizată într-unul din corpurile hotelului. Pe două nivele sunt atelierele: pictură pe ouă, quilling pe ouă, ceramică, figurine pictate, reciclaj, brutarie, desen cu nisip colorat, figurine din pufuleți și posibil să mai fie încă vreo cîteva, eu pe astea le-am reținut.
Atelierele funcționează cam așa: arunci o privire și vezi ce se întâmplă în țarcuri și, dacă îți place, plătești atelierul și copilul e inclus în activități. Plata se face în Iepuroni care sunt un fel de fise cu urechiați. 1 Iepuron e 5 lei.
Din clădirea cu ateliere se poate ieși pe o pajiște cu leagăne, bănci și, într-un țarc, oi și miei. În parcarea din spate erau ambulanțe, mașini si motociclete de jandarmi, masină de pompieri, etc.

Mihu a vrut la atelierul de pictat ouă (mie mi-ar fi plăcut la cel de quilling că lipeau hârtie colorata pe ouă) și s-a străduit acolo să deseneze cu ceară niște mașinuțe (desigur) după care le-a băgat în vopsea. Ăsta a fost 3 Iepuroni.
A mai vrut la cel de brutărie (4 Iepuroni) care a fost, după părerea mea, foarte reușit. Mai întâi a decorat un tortuleț (gata făcut) cu forme decupate din marțipan. Apoi a întins cocă și a decupat stele și inimioare și ce a mai vrut el. Și a făcut o tăviță de fursecuri. La plecare le-a primit gata coapte (e drept erau altele) dar el a fost mulțumit. Mulțumit și că și-a mâncat produsele.
Aici e haios că piticu abia ajunge la blat. :)))
Noi ne-am petrecut și mult timp în parcarea cu ambulanțe, pompieri, etc. că piticu e fan. Și am prins și elicopterul, a urcat în el, deci am bifat și asta.
Și e frumos de stat pe pajiștea cu leagăne. Recomand. Una peste alta e reușită Fabrica.
Intrararea în fabrică e gratuită, copilul primește un fel de carnețel pe care pot fi ștampilate atelierele pe unde a fost iar la sfârșit primește o diplomă de participare :). Iepuronii se iau de la o casierie care e la etaj.

4 comentarii:

  1. Superb, superb, Mihu a avut activitati minunate. Noi nu am bifat pana acum niciun atelier, eu inca mai sper...unul de pictura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nici noi nu mai prea mergem asa des ca face destule chestii la gradi :)) Dar acum a fost simplu ca erau multe intr-un singur loc.

      Ștergere
  2. Pare dragut, m-am gandit sa-l duc si eu pe Costin, dar cred ca noi suntem cam mici. Poate la anu'!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu va e prea departe, puteti face doar o vizita fara ateliere. Poate il intereseaza masinile de pompieri si ambulantele care pot fi vizitate si in interior. Aveau si face painting... ;)

      Ștergere