duminică, aprilie 21, 2013

De prin week-enduri


 De prin pozele astea nu se vede ca am mai trecut peste o amigdalită, că polipii ne fac probleme mari si iar am chiulit de la grădi la sfatul medicilor. Mai mulți.
Sus la înălțat de zmee în Herăstrău.
Jos, la Mogoșoaia, week-endul trecut.
 

 
 
 
 Jos, sîmbăta asta pe biclă.

 Și în copac.
 
 
 Astăzi, în Grădina botanică. Simpatic însă așa zisa expoziție de fluturi e un mare fâs. Noi am văzut patru în total și ăia pe frunze. Plus că e într-un spațiu mic și aglomerat. Mai mulți vezi pe pajiște, afară.
  

Distracția cea mai apreciată de pitic în week-end a fost însa cea de sus. :))
Credit foto: tata.

6 comentarii:

  1. of, sanatate multa! Sa nu mai aveti probleme d-astea. Noi am iesit din bronsita si am trecut razant pe langa otita.. Sper, ca am trecut...
    Primavara asta ne da batai de cap, dar sper ca acum ne linistim un pic.
    O sa testam si noi chestia de topait! Pare super. Are si pentru mamici?;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Roxana, sanatate si voua!
      La noi mi-e teama ca ne indreptam spre o operatie de polipi:(((. Ne-au spus deja 3 ORL-isti ca probabil nu scapam fara dar inca nu e clar cit e de urgenta...Se pare ca din cauza lor am si avut desele imbolnaviri din primavara asta si respira greu noaptea, mai ales cind e bolnav...
      Chestia de topait a fost un hit total... Si io as fi vrut ;)

      Ștergere
  2. Ce mare a crescut, parca era mai mic in pozele trecute. Faine activitati ati avut, noi inca nu ne incumetam la bicicleta, avem un copil impiedicat, cand ti-e mai mare dragul o gasesti intinsa pe jos, nu plange, i-am schimbat pantofii, m-am gandit ca e de le ei, dar nu, cu orice se impiedica, seamana cu mine:((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a crescut, vedeam si eu pe hainutele din vara trecuta din care am incercat sa ii mai dau ceva acum :)
      Al nostru e mai sportiv si mai putin artist, in compensatie :D

      Ștergere
  3. Sanatate multa! Chiar ca nu pare sa fie bolnavior Mihu din poze!:)
    Pare inaaaalt! Dar si voi, parintii, sunteti asa, daca imi amintesc bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, sanatate si voua!
      Da, e inaltut, tocmai ne-a spus pediatrul ca are inaltimea si greutatea de 5 ani si 6 luni (la 4 ani si 5 luni).
      Nu, noi nu suntem inalti, eu abia am 1,67, posibil sa semene cu bunicul patern care e ceva mai inalt. :)

      Ștergere