vineri, ianuarie 07, 2011

Pe urmele lui Miffy şi Noukie



Mama şi tata au fost la Brux şi Am'dam, coincidenţă sau nu, oraşele de baştină ale preferatelor lui Mih: Miffy şi "Noukie, Paco, Lola". Dacă la Brux am ratat cu brio adresa cu magazinul Noukie (până la urmă cred că avea dreptate Ko şi oricum produsele Noukie sunt cam de bebe), la Amsterdam ne-am pierdut vro trei ore să găsim magazinul lui Miffy care e undeva la marginea oraşului (eh, da, am fi putut să stăm la coadă să intrăm la van Gogh mai bine). De întors, ne-am întors cu câte ceva. Mih nu mai vrea să stea decât pe scăunelul cu Miffy si doarme cu cana de apă cu iepurica.

Şi evident când ne-am întors, ne-am întors şi cu alte cadouri (graţie şi mătuşilor bruxeloaze, mulţumim!) ca să fim iertaţi pentru absenţă. Mihu n-a părut să sufere prea tare de lipsa noastră. Abia în a 7-a zi ne-a zis la telefon cu lacrimi în glas şi cu o voce care nu era a lui: "mami, tati, vino acasă!". Noroc că tocmai ne pregăteam să plecăm spre aeroport.

Şi mami e foarte mândră că lui Mihu i-a plăcut puzzle-ul Djeco (+3) pe care îl face cu ffff puţin ajutor.

5 comentarii:

  1. deci asaaaaa, noua nu ne-ati aratat decit scaunelul. bineeeeee....

    RăspundețiȘtergere
  2. pai erau impachetate, d-aia nu ti le-am aratat. oricum s-au crizat aia la aeroport, pe zaventem, si ne-au luat la puricat tot bagajul, se pare din cauza canii cu miffy... pina la urma nu mi-au cerut sa ii rup ambalajul.da erau cam disperati. se strinsesera vro 4 in juru nostru. curat teroristi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai - nu e "la margine' - e abia in al doilea ring in A'dam!... Mai e pana la margine!:P

    RăspundețiȘtergere
  4. ha, ha, mie mi s-a parut ca e la margine. oricum mai incolo nu mergea tramvaiu.

    RăspundețiȘtergere