marți, martie 26, 2013

Small Little Things

Eu am avut niște săptămâni fără pic de liniște și n-am mai apucat să povestesc... Dar am făcut bine. Lucruri mici, frumoase, piticul crește, eu mă tot minunez și tot așa.
N-am apucat să zic pe-aici că e mare făcător de puzzle-uri. Pasionat (ca probabil majoritatea băieților de vârsta asta). Când vrea. Când vrea începe să le facă și nu-l mai poți opri și odată descoperi că nu mai ai pe unde să pășești că s-a întins prin toată casa. Face cu 54 dar și cu 200 de piese. Cam așa (sunt vreo 9 în poză):
Am bifat și primul desen de familie. Adică mai jos suntem mama, tata și Mih. Vă las să descoperiți cine care e! Mie mi s-a părut foarte amuzant cum ne-a reprezentat.... Well, nu i-am dat o interpretare prea psihanalitică :D
Și explicație la desen scrisă chiar de autor:
Și avem și un autoportret:
Și tot cam acum candva s-a imprietenit cu coloratul.
Și jucăm de toate: UNO (varianta pt kids), un joc cu zaruri gen monopoly, o varianta de Monopoly simplificată, domino, jocuri de perechi. Uff, să nu zică cineva că mă plictisesc.

Și nu crede în zâne :(((. Eu i-am zis că eu cred și el mi-a spus: „Prostii, nu există decât în desenele animate!” 
Și nici mașini vorbitoare :)) Și nici în mașini care intră în apă... Asta apropo de o reclamă pe care a văzut-o recent și după ce a văzut-o mi-a zis cu un aer atotștiutor că asta se întâmplă doar în reclamă.
Mă gândeam eu că vom ajunge rapid aici pentru că de foarte mic a tot pus întrebări dacă anumite lucruri există sau nu (bine, nu cu cuvintele astea dar în sensul ăsta).

De vreo lună-două a început să unească (timid) literele pe care le știe în cuvinte (din cele simple). 
Nu știu cum se întâmplă la alții dar la noi întâi a știut literele și, chiar și după ce știa toate literele dintr-un cuvânt, nu reușea să facă legătura pentru a citi... Acum a început să o facă. Nu ne jucăm constant cu literele ci doar așa la câteva zile, când are chef... :)

11 comentarii:

  1. Eu zic ca aratati bine in desene:d. Presupun ca el e ala maaare...
    A mea mai nou deseneaza oameni foarte lunguieti, cun un cap minuscul si un corp cam toata pagina A4. Alien asa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ala mare si cu gene sunt eu :)))) El e mic, la mine in cap ;))) pe mine ma deseneaza intotdeauna cu gene, nu stiu de unde pina unde ca ale mele nici macar nu sunt remarcabile

      Ștergere
    2. aaa...el e in cap:)). imi place ideea:d

      Ștergere
    3. Daa si cred ca reflecta bine realitatea :D Sau nu mai era loc pe hartie altfel :))

      Ștergere
  2. Ce progrese uimitoare, scrie, face puzzle de 200 de piese, minunat. Mihnea parca a crescut asa dintr-o data si a explodat cu multa intelepciune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta cu puzzle-urile e pur si simplu o chestie la care se pricepe asa cum altii sunt creativi sau au mai dezvoltata latura artistica.
      De altfel si in evaluarea pe primul semestru de la gradi (vreo 10 pagini :))) ) zice la sfarsit ca exceleaza la matematica, jocuri logice si de constructie :)))

      Ștergere
  3. Oau, sunt impresionata! Noi suntem inca la 6-8-12 piese la puzzle-uri, dar si Costin este pasionat de ele.
    Si eu am zis ca in desen Mihnea este cel mare, din centru!:) Apoi am citit comentariile...well, poate ai genele mai lungi decat Mihnea si tati si atunci copilul asa le-a desenat.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eee, mai aveti timp, ca si noi la 2 ani si-un pic nu faceam decat puzzle-uri din cele usoare...
      Se pare ca eu sunt cea mai mare si ocup cel mai mult spatiu! :))

      Ștergere
  4. off topic; te-am nominalizat la un premiu printre bloggerite
    http://gagaita.blogspot.ro/2013/04/liebster-award.html
    Sper ca nu te superi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Me too!:) Pentru ca imi place de voi!
    http://cristinaelena16.blogspot.ro/2013/04/liebster-award.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Roxana, Cristina, Multzu mult de tot!!! Sunt onorata. Si mie imi place de voi, dar stiti deja asta ;)
    Am avut iar o mica bolire de-aia n-am mai dat pe aici. Dar revin. Acusica.

    RăspundețiȘtergere